Loavies wishlist

Overal kom je online de naam Loavies tegen, en dat is ook niet gek: want het is echt een hele leuke webshop. Helaas heb ik er nog nooit wat besteld omdat ik als het woord bij daad komt, toch altijd mijn geld al op heb gemaakt in de stad (aan shoppen, eten en etentjes). Wel zie ik steeds hele leuke dingen voorbij komen en nu de nieuwe collectie online staat vond ik het tijd voor een wishlist.

Image and video hosting by TinyPic

Dit zijn mijn favorieten op dit moment! Ik ben echt fan van de statement oorbellen (alhoewel er ook al een paar naar mij onderweg is), de jas vind ik ook heel erg mooi hoewel ik eigenlijk meer van het nettere stijltje ben. Het jurkje ben ik al een tijdje weg van en ook de laptoptas lijkt me ideaal. De Chanel look-a-like, de peplum top en de sjaal zag ik in Joyce haar video, en daar was ik meteen fan van!

Wat zijn jouw favorieten?

3 thoughts on “Loavies wishlist

Laat je een reactie achter? :-)

