Hotspot: Lounge8

Dit keer geen hotspot in Amsterdam maar in het altijd gezellige Eindhoven. Ik ben en blijf een Brabantse (kom uit Den Bosch, woon op kamers in Tilburg) en ben dan ook gek op lekker eten in mijn eigen provincie. ‘Wij’ Brabanders staan erom bekend bourgondisch te zijn en dat ben ik dan ook zeker. Ik ben een echte lekkerbek en ben onwijs gek op eten en zo ook op sushi.

27 oktober hadden mijn vriend en ik wat te vieren en omdat hij een aantal weken co-schappen loopt in Eindhoven hadden we daar afgesproken, en wel bij Lounge8. Op weg zette ik een foto op Instagram en ik kreeg meteen een aantal reacties dat ik vast heel lekker zou gaan eten van mensen die al eens bij Lounge8 waren geweest.


Deze foto maakte ik zelf!

Klik om verder te lezen!

Lounge8 zit op meerdere plekken, maar wij gingen naar het ‘filiaal’ op de Dommelstraat. We kwamen binnen en werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant is echt groot maar heel gezellig en SUPER super mooi ingericht. Ik was helemaal overdonderd door het interieur, echt erg mooi en stijlvol met heerlijke stoelen. Waar je ook zat, je had een lekkere fauteuil, een mooie ruime tafel die ver genoeg uit elkaar staan met daarop natuurlijk soja-saus een mooi bloemetje en kaarsjes. Wel was het een beetje donker en koud binnen, dat was jammer, maar daardoor kreeg ik niet minder zin in sushi en dus begonnen we snel te bestellen!


Hier zie je het gezellige interieur en de niet zo standaard soja-saus flesjes, een mooi Japans kannetje. Bron foto.

Ik las op eet.nu een aantal reviews waarin stond dat de sushi niet vers zou zijn, nou Γ©cht wel. Hij was niet koud en kwam niet uit de koelkast, mijn tanden gleden er doorheen en elke rol die ik at was goed op smaak en gewoon goed vers. Ik heb al erg veel sushi gegeten dus ik durf dit zeker met zekerheid te zeggen. De california maki, crispy maki en tuna maki zijn mijn favorieten en smaakten top, ook de nigiri’s waren goed op smaak. Ook de grill gerechten waren fantastisch. De champignons, zwarte peper beef, gegrilde zalm, garnalenspies, loempiaatjes, samosa’s : alles was top! Ook was het het eerste all you can eat sushi restaurant waar ik brownies en cheesecake op de dessertkaart vond.

(Kijk eens op de website voor foto’s van het interieur, deze zijn gemaakt door een fotograaf en daarom heb ik ze hier niet in het artikel gebruikt, aangezien ik geen toestemming heb gevraagd!)

Ik heb heerlijk gegeten, de service was goed en ik ben zeker van plan nog eens terug te gaan!
Wat is jouw favoriete sushi en waar eet je die graag?

3 thoughts on “Hotspot: Lounge8

Laat je een reactie achter? :-)

