Mijn week #6

Image and video hosting by TinyPicAfgelopen week was helaas niet mijn beste week. Ik had verwacht 1 tentamen van de 5 niet gehaald te hebben, juist voor dit tentamen haalde ik een 7,9 en twee andere haalde ik ook met goede punten. De 2 tentamens waarvan ik had verwacht dat ik ze juist het best gingen, heb ik niet gehaald. Ik heb me al ingeschreven voor de inzage en heb ook afspraken met de docenten, daarnaast heb ik gevraagd om een tweede corrector naar één van de twee tentamens te laten kijken want van deze wist ik echt alles dus ik begrijp niet waarom ik hem niet heb gehaald.

Ik baalde dus enorm, voelde me daarnaast niet helemaal lekker en had het gewoon heel druk met het onderzoek waar ik mee bezig ben. Daarnaast werkte ik, ging ik naar college en had ik gelukkig wel een leuk weekend! Vrijdagavond hing ik lekker op de bank om flikken Maastricht te kijken: mijn favo serie en zaterdag ging ik met mijn vriend naar de stad om alvast een mooi verjaardagscadeau voor hem te kopen. Zondag zette ik mijn laptop te koop, werkte ik veel aan school en bakte ik kruidnootjes (zeg maar gerust kruidnoten, haha, er ging iets mis).

Dit was mijn 1000ste Instagram foto! Stiekem is hij nog van vorige week zaterdag in Nijmegen.

Ik droeg mijn nieuwe spijkerblouse en mijn laatste shoplog. Ben er blij mee!

Ik had maandag een drukke dag. Ik studeerde eerst thuis, wandelde toen naar de supermarkt voor boodschappen, daarna ging ik naar college en meteen daarna moest ik nog werken van 19:00 tot 00:00.

Dinsdag studeerde ik de hele dag thuis en wandelde ik lekker een uur door de stad, het was lekker fris en dan vind ik het heerlijk buiten! Ik droeg mijn nieuwe vestje en armbandjes, een van mijn favoriete horloges en stak de kaarsjes op mijn kamer aan.

‘s Avonds verschoonde ik nog snel voor het slapen mijn bed. Heel netjes kan ik het nog niet, maar ik heb wel heerlijk geslapen in een schoon bedje.


Woensdag kookte ik erg lekker, maar helaas lukte de foto niet zo goed. Het was bladerdeeg met spekjes, champignon, roomkaas, zongedroogde tomaat en verse spinazie en een Italiaanse salade erbij. Ik denk eraan om het recept met jullie te delen, maar baal een beetje van de foto. Vinden jullie dat erg?

Donderdag was ik vrij van school maar moest ik wel 8 uurtjes werken. Ik stond rustig op met havermout, een kopje thee en vlogs.

Vrijdag moest ik naar school en nam ik een healthy lunch mee van de AH to go. Een volkoren wrap met spinazie, houmous en pittige falafel, hij was lekker maar ik vond €3,50 wel best prijzig. Daarbij had ik een lekkere verse jus d’orange.

Mijn oorbellen van eBay kwamen binnen! Ik bestelde ze voor maar €1,54 en betaalde geen verzendkosten. Ik vind ze heel mooi, echt een aanrader.

Zaterdag naar de stad voor een verjaardagscadeau voor Rick. We waren op zoek naar een horloge en hebben een hele mooie gevonden van Fossil.

Cosy home! Gezellig hoekje bij mijn ouders thuis. Ik vind de takken erg mooi. Het schilderijtje heeft mijn oma zelf gemaakt en vind ik ook super leuk.

Ik bakte kruidnootjes! Ze waren wat te groot maar wel érg lekker! Ik at ze toen ze nog een beetje warm waren, mmmm.

Komende week wordt weer een drukke week, die hopelijk wél leuk is. Fijne week allemaal! X

 

3 thoughts on “Mijn week #6

Laat je een reactie achter? :-)

