I like: rosé goud & nude

Mijn favoriete kleur qua accessoires is zeker rosé goud. Ik vind het supermooi staan bij nude kleding en een mooie gebruinde huid maar het misstaat ook zeker niet bij zwart, grijs, lichtroze en donkerblauw in de herfst en winter. Ik heb redelijk veel rosé gouden sieraden, zoals twee van mijn Oozoo horloges. Ik heb weer een hoop mooie rosé gouden accessoires gevonden, in combinatie met mooie nude kleurtjes.

Rose gold & nude

Modcloth / Olivia Burton / Marc by Marc Jacobs / Allurez / H&M / H&M / Olivia Burton / H&M / H&M / River Island / Forever21 / Forever21 / Bershka / Marc by Marc Jacobs / H&M

Wat is jouw favoriet?

7 thoughts on “I like: rosé goud & nude

Laat je een reactie achter? :-)

