Wish: Bodyshop kerst collectie

‘Maar Simone, je had toch een no buy?’ zul je misschien wel denken. Ja, inderdaad! Ik heb ook niets gekocht, maar kijken naar nieuwe collecties mag wel toch? Het was al een hele tijd geleden dat ik bij de Bodyshop was geweest en laatst wandelde ik wat door de stad en stapte ik even binnen toen ik mooie verpakkingen in de etalage voorbij zag komen. Ik rook aan wat spulletjes en bekeek wat spulletjes en.. ik kocht niets! Wel surfde ik toen ik thuis was meteen even naar de website, want de spulletjes waren toch wel heel leuk en zeker de moeite waard om aan jullie te laten zien.

Frosted Cranberry
Image and video hosting by TinyPicLipbalsem €6,00
Bodybutter €16,00
Body polish (lichte scrub) €10,00

Deze geur is best wel lekker zoet en ‘romig’ en het ruikt echt als een kerstgeurtje. Ook de verpakking alleen al vind ik geweldig.

Glazed apple
Image and video hosting by TinyPic
Ook deze body butter en body polish zou ik graag willen hebben, deze zijn ook €16,00 en €10,00. Daarnaast lijkt deze handcrème me ideaal voor in mijn tas, €5,50 vind ik een prima prijs. De laatste ‘wish’ is shimmer lotion, ideaal voor de feestdagen, een gehydrateerde én glimmende schitterende huid: i want it! Deze is €10,00.

Glazed apple is lekker zacht en zoet en ook deze verpakkingen vind ik heel leuk en ‘kerstig’. Misschien heb ik geluk en is de kerstman lief voor mij en misschien vind ik deze schatjes in de uitverkoop ná de feestdagen.
Zou jij iets van deze collectie willen?

4 thoughts on “Wish: Bodyshop kerst collectie

  1. Ik heb zo’n beetje de gehele lijn van Frosted Cranberry gekocht haha en ik kreeg er 50 % korting op. Je begrijpt wel dat ik heel gelukkig was hihi. liefs x

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

