Budget review: Max&More eyeliner

Een tijdje geleden liet ik wat geshopte spulletjes van de Action zien. Ik had al veel gelezen over het merk Max&More en besloot een aantal producten mee te nemen. De mascara en het oogschaduw palette heb ik eerlijk gezegd nog niet heel goed getest, maar de eyeliner wél. Daarom vandaag een review van een écht budget product, deze eyeliner is namelijk maar €0,99.

De verpakking
Laten we gauw beginnen! De eyeliner bevat een potje met zwarte ‘gel’ liner en een kwastje. Deze zitten in een kartonnen verpakking, wat ik erg goed vind vanwege de hygiëne. De verpakking ziet er prima uit, wel een tikkeltje goedkoop, maarja, wat wil je met die prijs? Ik had erg veel zin om hem uit te testen en dat deed ik dan ook meteen. Ik begon met testen op mijn hand..
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicHet product
Het kwastje is erg fijn, dit merkte ik meteen! Het is een kwastje met een fijn handvat dat lang genoeg is en met synthetische haartjes. Deze haartjes zijn lekker hard en het kwastje is mooi plat waardoor je mooie lijntjes kan maken, zowel heel dun als wat dikker zoals je op mijn hand kunt zien.

De eyeliner is erg mooi zwart, meteen al bij het zetten van het eerste lijntje. Ook claimt de eyeliner waterproof te zijn, dus dat testte ik natuurlijk uit. Ik stak mijn hand onder de kraan en begon te boenen, niks.. daarna pakte ik een make-up doekje en hiermee ging het er ook niet af zonder flink te boenen. Regen, sneeuw, hagel en een huilbuitje: deze eyeliner zal het wel overleven! Wel moet je ‘s avonds aan de slag met een waterproof make-up remover om je huid rondom je ogen niet te beschadigen, houdt hier rekening mee!

Image and video hosting by TinyPicHier zie je het product op mijn oog. Helaas heb ik nog niet de camera die ik zou willen, maar ik heb zo goed en zo kwaad als het kan in het licht gestaan met mijn compact cameraatje. Je ziet hier in ieder geval wel de eyeliner. Hij is echt mooi zwart en brengt makkelijk aan, je hoeft hier geen pro voor te zijn.

Prijs
Hier hoef ik natuurlijk niet veel over te zijn, minder dan een euro voor een eyeliner is niets.

Conclusie
Deze eyeliner én het kwastje is mega fijn. Ik vind het echt een aanrader. Ik heb helaas geen verstand van bestanddelen en dergelijke dus ik kan niet precies zien wat er in zit en wat dit betekend, ik ga er vanuit dat Action hier wel rekening mee heeft gehouden en niet hele gekke dingen in een eyeliner stopt. Mijn ogen kunnen deze eyeliner prima verdragen en ik heb een redelijk gevoelige huid. Hij brengt fijn aan, hij blijft goed zitten en is mooi zwart zoals een eyeliner hoor te zijn. Dus: ga naar de Action en koop deze eyeliner!

Image and video hosting by TinyPicNog even een full face voor het idee!
Ik hoor graag wat jullie van deze review vinden.

4 thoughts on “Budget review: Max&More eyeliner

Laat je een reactie achter? :-)

