Mijn week #7

Vandaag ben ik wat later dan normaal omdat ik een ontzettend drukke, maar wel leuke week heb gehad. Ook heb ik de diary een dagje naar voren geschoven omdat ik vandaag niet zo heel veel speciaals meer ga doen en verder weer een hele drukke dag werken voor school voor de boeg heb. Toch wil ik jullie wel even laten zien wat ik de afgelopen week heb gedaan!

Image and video hosting by TinyPic

1. Een lekker ontbijtje! Wat is het vroeg donker en laat licht he? Dat is goed aan mijn foto’s te zien, want de kwaliteit is niet je van het. Maar het was vanilleyoghurt met wat muesli en rozijnen: erg lekker!
2. Een selfie! Ik was erg blij want er stond een superleuk avondje op de planning samen met mijn vriend en 5 neven en nichten gingen we namelijk lekker op stap in Tilburg. We hebben een super leuke avond gehad!
3. Ik sleutelde wat aan mijn lay-out, inmiddels heb ik er nog een heel klein beetje aan veranderd en ben ik erg tevreden. Wat vind jij er van?
4. Nog een selfie! Ik ging naar Maastricht voor een sollicitatie, welke wel oké was.
5. Een heerlijk warm badje, daar was ik echt aan toe na zo hard studeren.
6. Studeren, of course. En iets bestellen voor een leuke winactie die eraan komt! De blouse van Zara die ik hier draag vind ik super mooi, en het mooiste is: hij hing in mijn kast en dat was ik helemaal vergeten. Shoppen in je eigen kast is fijn!

Komende week wordt weer heel druk en de (her)tentamens komen er alweer bijna aan. De laatste loodjes (afstuderen) wegen inderdaad het zwaarst, maar ik ga toch proberen elke dag wat leuks voor jullie online te krijgen!

Laat je een reactie achter? :-)

