Blij verrast door de (budget) kleding van..

Bristol! Vanochtend kwamen de nieuwe folders weer binnen en zoals elke zondag kijk ik die even door. Die van Bristol sla ik eigenlijk standaard over omdat ik nooit echt een positief beeld heb gehad van de Bristol. Vanochtend stond er echter een superleuk vest op de voorkant en kon ik het ook niet laten om eens verder te gaan kijken. Ik vond een aantal héle leuk dingen, voor mooie prijsjes en besloot om de kleding eens met jullie te delen omdat jullie misschien ook de Bristol altijd over slaan..

Image and video hosting by TinyPic1. Dit is het vest wat ik in het foldertje vond! Hij is normaal €29,99 en komende week voor maar €15.00.
2. Deze trui met kant is lekker comfy maar toch ook gekleed door het kant. Erg leuk vind ik de combinatie ervan, €29,99.
3. Vooral de ijsblauwe kleur van deze trui vind ik mooi, ook de rits op de rug vind ik een leuk detail, €29,99.
4. Kakigroen én wollig, mooie combinatie, €25,99.
5. Coated jeans! De mijne is pas kapot gegaan en deze vind ik er goed uitzien zo op de foto’s, en dat voor maar €29,99.
6. Nog meer wollig, deze zebra trui kost je €29,99.

Na mijn no-buy moet ik maar snel eens een kijkje nemen, al wil ik heel graag komende week omdat ik het vest zó leuk vind!

3 thoughts on “Blij verrast door de (budget) kleding van..

Laat je een reactie achter? :-)

