Mijn favoriete Instagrammers

Vorig jaar maart én oktober schreef ik ook al zo’n post, en daar werd heel erg enthousiast op gereageerd. Ik zat afgelopen week eens terug te scrollen door mijn artikelen van vorig jaar en dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om weer zo’n artikel te maken. Ik ben namelijk nog lang niet uitgekeken op Instagram, sterker nog, ik ben veel meer foto’s gaan posten, heb meer volgers en volg ook veel meer mensen. Vorig jaar oktober schreef ik dat ik 404 foto’s geupload had, op dit moment zijn dat er 1019. Mocht je mij willen volgen, dat kan natuurlijk want dat vind ik héél erg leuk! Je vind me hier!
Goed, ik volg dus erg veel mensen (400+) maar heb op allerlei gebieden mijn favorieten die ik graag met jullie wil delen. Veel van mijn favoriete Instagrammers hebben ook een blog, wanneer je op hun naam klikt, kom je op hun blog terecht!
Alle foto’s komen van Instagram en zijn dus gemaakt door de personen over wie het stukje gaat!

Rosanne (@lifebyrosie)
Rosanne post heel veel leuke en vooral happy foto’s. Ze is een tijdje geleden getrouwd en de foto’s daarvan zijn echt op bij weg te zwijmelen, daarnaast heeft ze superleuke katten en zoals ik al zei post ze vooral foto’s waar de happiness vanaf straalt!

Blushshop (@blushshop)
Blushshop is een hele winkel maar zit helaas in Canada. De eigenaresse deelt heel veel mooie foto’s van de collectie maar ook van het perfecte interieur (stiekem doe ik daardoor erg veel inspiratie op!). Wanneer je houdt van het stijltje op bovenstaande foto moet je zeker eens even kijken.

Charile (@Charile96)
Charile plaatst allerlei leuke foto’s over haar persoonlijke leven en daarnaast veel beauty, daar houdt ik van! Ook haar blog is zeker een kijkje waard.

Nicole (@cocogoldnl)
Nicole heeft een erg leuke blog, waarbij een heel leuk Instagram account hoort. Nicole is, net als ik een echte foodlover, maar heeft ook erg leuke outfits en ze maakt mooie make-up looks.

Ferrum by Yv’s (@ferrumbyyvs)

Ik zoek vaak op #melano omdat ik heel graag Melano ringen wil, maar nog steeds niet goed weet wat ik moet kiezen. Ferrum by Yv’s is een trendy cadeaushop waar ze veel sieraden, horloges en andere leuke cadeautjes verkopen en post daar veel foto’s van op Instagram, zodoende kwam ik ze tegen. Heel leuk account om te volgen voor inspiratie op het gebied van fashion accessoires!

Josie (Maryjosiecom)
Josie plaatst zulke mooie foto’s! Ik volg haar blog al een hele tijd en ze is de laatste tijd enorm gegroeid. Ik vind haar stijl erg mooi en ook qua make-up maakt ze de mooiste dingen. Ook drinkt ze heel vaak lekkere cocktails en eet ze lekkere dingen waarvan het water me in de mond loopt.

Laura (@laurakamphuiss)
Ook Laura heeft een superleuke kledingstijl én heel veel mooie make-up waarmee ze de mooiste looks maakt.

Evelien (@evelien_livelifelovely)

Evelien plaatst allerlei foto’s maar ik vind haar eet-foto’s vooral erg aantrekkelijk! Deze pumpkin cupcakes.. daar zou ik dan ook graag mijn tanden in zetten!

Naomi (@itsmenaomi_)
Naomi loopt lekker veel hard én geniet van heerlijk en gezond eten daarnaast zijn al haar foto’s gewoon heel erg mooi.

Heb je ook Instagram? Zo ja, wat zijn jouw favoriete Instagrammers?

8 thoughts on “Mijn favoriete Instagrammers

  1. Nou wat lief Simone :D! Dankjewel, wauw haha volgens mij heb ik nog nooit tussen iemands favo instagrammers gestaan dus voel me vereerd ;-)! Thanks!!

    liefs! XX

    Like

  2. Pingback: 5 best gelezen artikelen 2014 |

Laat je een reactie achter? :-)

