Mega wishlist: Costes

Hoewel ik nooit echt fan was van Lady Sting ben ik wel fan van het merk wat nu in veel van de voormalige filialen van Lady Sting is gevestigd: namelijk Costes. Het is niet heel erg goedkoop, maar de meeste dingen zijn nog wel te betalen. Ja, je betaald meer dan bij H&M, maar je hebt ook meer. Ze verkopen de mooiste stukken en daarnaast ook heel veel mooie basics, allemaal van erg mooie kwaliteit. Ik heb inmiddels een aantal stukken van Costes in mijn kast en ik kan maar één ding zeggen: na mijn no-buy wil ik best nog wat stukken toevoegen!

Image and video hosting by TinyPic

En ohhh wat is alles mooi! Ik wil alles heel erg graag, maar de lami gilet, de donkerrode sjaal, het lange vest met rits en de fluffy trui met streepjes zou ik toch echt wel toe willen voegen aan mijn collectie en ik weet zeker dat ik alles met veel plezier zou dragen. Eerst nog maar eens een beetje meer werken😉.
Wat is jouw favoriete item?

4 thoughts on “Mega wishlist: Costes

Laat je een reactie achter? :-)

