Mooi én zelfverzekerd de feestdagen in!

Image and video hosting by TinyPic
bron

The most wonderful time of the year komt er alweer bijna aan. Heb je er ook zoveel zin in? Ik wel, vooral als ik afbeeldingen zoals hierboven zie. Heerlijk eten, samen zijn en er mooi uitzien. Maar wat kan een outfit (of outfits) uitzoeken voor de feestdagen toch lastig zijn. Allerlei merken komen met collecties voor het einde van het jaar: jurkjes, glittertjes, zwart, rood, zilver en goud vliegen je om de oren, maar waar moet je nu voor kiezen?

Elk jaar weer zie ik allerlei leuke dingen en weet ik niet wat ik moet kiezen, er zijn immers ook maar een aantal dagen in die periode (eerste en tweede kerstdag en oudejaarsavond) waarop ik een échte feestoutfit draag. Het liefst draag ik ook nog al die dagen een andere outfit waarin ik me comfortabel voel en precies dat, dat is een puntje welke me de laatste jaren flink heeft bezig gehouden. Korte en hele strakke jurkjes, hoge hakken, zware oorbellen en knellende panty’s zijn niet fijn en, naar mijn mening, al helemaal niet aan het kerstdiner.

Dit jaar heb ik mijzelf dan ook de opdracht meegegeven dat ik lekker mag shoppen voor mooie feestoutfits maar wel met de voorwaarde dat ik me er én comfortabel in voel maar toch ook vrouwelijk en feestelijk. Met de onderstaande items ben ik helemaal ready voor al de aankomende feestdagen (inclusief mijn verjaardag in januari!) én zit ik er ook nog warm én feestelijk bij.

Image and video hosting by TinyPicDeze prachtige items zou ik aanvullen met opvallende sieraden, fijne pumps of enkellaarsjes en een mooie clutch.

Door mijn no buy wist ik niet helemaal waar ik moest beginnen omdat er ZOVEEL winkels zijn en zoveel nieuwe collecties. Gelukkig gaf Sans-Online mij een duwtje in de rug met de uitnodiging die ik kreeg voor de bloggers battle! Heb je ook een blog, doe dan ook mee! Je maakt zelfs kans op €500,00 shoptegoed en zeg nou zelf, wie wil dat nu niet? Mij zou het stiekem érg goed uitkomen zo voor de feestdagen, ook met uitzicht op mijn 21ste verjaardag!

3 thoughts on “Mooi én zelfverzekerd de feestdagen in!

Laat je een reactie achter? :-)

