Mijn week #8

Na een hele week artikelen online krijgen is het me helaas gister weer niet gelukt! De laatste loodjes zijn écht zwaar en dat is ook zo in mijn afstuderen. Ik ben constant bezig, maar wil ook tijd maken voor het bloggen omdat ik het zo ontzettend leuk vind. Dit artikeltje zit ik ook om 00:15 te typen maar ik wil perse iets online hebben om met een gerust hart een dagje te kunnen studeren. Mijn week was weer niet heel verrassend maar ik had wel een aantal leuke dingen op de planning tussendoor, waardoor ik wel redelijk veel foto’s heb gemaakt! Tijd om ze met jullie te delen.

Image and video hosting by TinyPic

My food in pictures! Ik moet echt weer een beetje gezonder gaan eten en had voor mezelf sowieso het doel gesteld meer fruit als tussendoortjes te eten en heel veel meer gaan drinken. Drinken is gelukt, fruit ook. Ik heb de appels weer herontdekt hoor. De pizza is van een etentje bij Happy Italy met mijn lieve huisgenootjes, was heel gezellig én lekker: met aubergine, ricotta salata kaas, tomatensaus en basilicum jum! De macarons waren heel fotogeniek maar eigenlijk van mijn moeder, net als de appeltaart. Die was heeeerlijk en daar heb ik natuurlijk wel een stukje van geproefd. Toen ik thuis kwam van een weekje op mijn kamer rook het huis al heerlijk toen ik thuis kwam. De fruitsalade proefde als zomer in een bakje. Ik heb er echt heel erg van genoten!

Lees verder voor nog meer foto’s!

Image and video hosting by TinyPicOeps, een heel klein beetje van mijn no buy afgeweken! Ik had nieuwe inpakspulletjes nodig en vond bij de Hema een hoop leuke dingen waar ik erg blij mee ben! Ik had ze ook echt nodig dus niet helemaal gecheat toch? Daarnaast zie je mijn collage uit het artikel voor de Sans-Online bloggers battle, mooie herfstige uitzichten, mooie decoratie tijdens een heerlijk avondje kletsen met mijn vriendinnen en de agenda kocht ik ook bij Hema, alvast voor 2015!

Hele fijne week allemaal! X

3 thoughts on “Mijn week #8

Laat je een reactie achter? :-)

