Review: Miss Sporty Ooh! Blushed Again Blush

Ik heb een beetje een beauty dilemma. Budgetmerken verkopen zoveel mooie spulletjes tegenwoordig, maar merken als MAC laten mijn hartje toch ook altijd nog heel hard kloppen. Ik denk dat ik maar een mooie combinatie moet gaan maken in mijn stash en nu heb ik weer een aantal budget producten toegevoegd de laatste tijd. Ik heb 5 producten (liquid lipstick, lipstick, bb-cream, poeder en blush) van Miss Sporty aan mijn stash toegevoegd na het al jaren niet meer gebruikt te hebben en ik ben zeer positief verrast. Daarnaast ben ik ook producten van andere budget merken aan het testen dus meer reviews komen er aan!

Image and video hosting by TinyPicVandaag gaat het dus om deze blush, review over de poeder komt ook nog wanneer ik deze getest heb!

Het merk
Even over Miss Sporty: het assortiment ziet er leuk uit, de prijsjes zijn nog steeds laag en ze brengen regelmatig nieuwe producten uit. Het is ook nog eens makkelijk te verkrijgen, namelijk bij iedere Etos. Vandaag review ik de Ooh! Blushed again blusher. Het is een hele mond vol, maar dat maakt natuurlijk niets uit voor het product.

De verpakking
Simpel, maar stijlvol. Het is een klein rond doosje met een plastic dekseltje dat er helemaal afkan. Zo kun je meteen zien om welke kleur blush het gaat.

Image and video hosting by TinyPic
Lees snel verder voor de rest van de review!

Image and video hosting by TinyPic

Het product
Er zitten twee kleurtjes blush in iedere verpakking. Ik heb de lichtste kleur gekozen omdat mijn huid redelijk licht is in de winter. De blush heeft dezelfde kleur op mijn huid als in de verpakking, dit vind ik een enorm pluspunt. De kleur is ook goed op te bouwen wanneer je hem wat heftiger wil maken. De blush geeft mijn huid een lichte glans, gelukkig geen glitter want daar houd ik niet van. De houdbaarheid van de blush is ook goed, hij blijft de hele dag op zijn plaats wat ik natuurlijk erg kan waarderen. Allemaal pluspunten eigenlijk.

Image and video hosting by TinyPic

De prijs
€2,99 voor een blush met goede pigmentatie vind ik echt niet duur. Er zijn wel maar vier kleurtjes te verkrijgen, dus je moet wel geluk hebben dat er één bijzit die je mooi vind. Zo ja, dan heb je veel geluk! Er zijn bij Etos ook nog regelmatig kortingsacties op Miss Sporty, dus dat kun je ook nog in de gaten houden. Door de 30% korting van vorige week en 20% vipkorting betaalde ik maar €1,60 (!).

Image and video hosting by TinyPic
Deze foto is wat geel door de zon, maar je ziet het effect van de blush hier wel goed en daarom wilde ik hem graag met jullie delen.

Conclusie
Weer een product waar ik ontzettend tevreden over ben. Ben je bij de Etos, kijk dan snel even bij het Miss Sporty schap. De producten zijn echt de moeite waard, in het bijzonder deze blush. Je zal het me in dank afnemen, ik beloof het je!

8 thoughts on “Review: Miss Sporty Ooh! Blushed Again Blush

  1. Pingback: Make-up: Budget toppers | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

