Mijn sieraden stash!

Aangezien ik gek ben op sieraden en accessoires leek het mij wel eens leuk om mijn huidige favorieten van mijn eigen collectie aan jullie te laten zien! Op het moment ben ik niet zo van de statement kettingen en deze zitten hier dan ook niet bij. Wat je wel ziet zijn een hoop subtiele sieraden, een mooie mix tussen goedkoop en duur én een paar statement earrings, want die zijn net nieuw en horen zeker bij mijn favorieten.

Image and video hosting by TinyPic
Alles bij elkaar.

Image and video hosting by TinyPic

Mijn drie horloges zijn allemaal van Oozoo, ik ben er erg tevreden over en blij mee, alleen de batterij van mijn rosé gouden variant is leeg dus ik moet eventjes naar de juwelier om dat te laten fixen. Daaronder zie je mijn favoriete oorbellen, stekertjes dus vooral. Het zijn knopjes van o.a. Primark en H&M. Ik heb in ieder oor twee gaatjes dus ik draag er ook wel eens twee boven elkaar.

Image and video hosting by TinyPic
Mijn nieuwe statement earrings, armbandjes van Biba en oorbellen van Biba zie je links. Daarnaast zie je mijn zilveren armband van Ti Sento, deze heb ik al 5 jaar en is nog steeds even mooi. Daarnaast ligt een gouden armbandje met een hartje, deze komt van Primark.

Image and video hosting by TinyPic
Mijn horloges in de close up!

Image and video hosting by TinyPic
En mijn Biba armbandjes ook!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Dit kettinkje heb ik eens bij de Primark gekocht voor €2,00 en het blijft tot op heden mooi. Ik draag hem erg graag.

Image and video hosting by TinyPic


Dit pronkstuk ben ik vergeten op de foto te zetten! Ik heb deze ring dag en nacht aan en daarom ben ik het gewoon vergeten denk ik! Deze foto komt van mijn Instagram. Ik kreeg deze zilveren ring van Zinzi voor mijn 20e verjaardag van mijn vriend. Wat schittert hij mooi he?

Wat vind jij van mijn sieraden collectie? Draag je zelf ook veel sieraden?

6 thoughts on “Mijn sieraden stash!

  1. Wat een prachtige sieraden. Ik ben vooral fan van je mooie horloges en statement oorbellen. De ring die je van je vriend kreeg is ook echt een pareltje, echt een super lief en romantisch cadeau❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

