Stay cosy de komende winter met..

Hunkemoller Nacht & Lounge wear!Oh wat kan ik toch genieten van een relax dagje. Heerlijk in een fijne warme pyjama, kaarsjes aan, thee of chocolademelk erbij, een film of serie op of een boekje of tijdschrift. Helaas heb ik het dit jaar nog niet echt tijd gehad voor zo’n relax dagje door mijn afstuderen, maar met de kerstvakantie in het vooruitzicht ben ik me alvast aan het voorbereiden om een periode van uitrusten, bijkomen en bijtanken (naast het vieren van kerst en mijn weekendje Antwerpen natuurlijk!). Ik ben wel van de leuke chill outfits, oude shirts en joggingbroeken zijn niet aan mij besteed! Ik kreeg een mailtje van een van mijn favoriete winkels op dit gebied (en natuurlijk ook de lingerie!) dat er een nieuwe cosy collectie was en dat laat ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen! Je krijgt nu 20% korting op 2 items en 30% bij 3 items! Kijk je mee naar mijn favo’s?

Image and video hosting by TinyPic
Heerlijk plaatje om mee te beginnen toch? (Dit is een screenshot van de website, credits gaan dus naar Hunkemöller)

Image and video hosting by TinyPic

Badjas €39,99 / Pyjamaset €29,99 / Kruik €14,99 / Slofjes €12,00 / Pyjamabroek €19,99 / Plaid €14,99 / Sokken €6,99

Ik vind alles er zo leuk en schattig uitzien en ik zou alles zo willen aantrekken! Dit is toch te leuk voor woorden?

3 thoughts on “Stay cosy de komende winter met..

  1. Een relax dagje is zeker welkom! Ik ben op dit moment ook ontzettend druk met het afronden van mijn scriptie, dus wat ontspanning kan ik wel gebruiken. Straks in de kerstvakantie dan maar. Deze items zien er zo lekker comfi uit! Lekker op de bank, filmpje of serie aan! Heerlijk. Liefs

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

