Mijn week #9

Het was me het weekje wel! De week voor de tentamen week is altijd erg stressvol en zo zit ik nu ook snel tussen het leren door dit artikel te typen. Mijn schouders doen pijn van de spanning en ik heb hoofdpijn van het turen naar mijn beeldscherm, samenvatting en pijn in mijn hand van het meerdere malen alles overschrijven om het in mijn hoofd te krijgen. Maar! Na vrijdag ben ik van mijn tentamens af en heb ik nog één deadline te gaan waarna ik weer een paar weekjes een klein beetje rustiger aan kan gaan doen, hele leuke dingen ga doen (sinterklaas, kerst, Antwerpen!!) en ook weer lekker veel tijd kan besteden aan mijn blogje.

Anyway, ik heb wel allerlei foto’s gemaakt, dus deze diary kon niet ontbreken.
Image and video hosting by TinyPic

Ik ging heel even snel de stad in om even te ontspannen! Ik zocht een kerst oufit omdat ik daar later niet echt meer tijd voor heb en kocht deze supermooie lichtroze peplum top met een reliëfje en een hele mooie tas, hier ga ik nog even een foto-shoplog van maken.
Mijn allereerste winactie ooit kwam online, op Instagram en op mijn blog. Je kan nog meedoen tot 10 december. Neem even een kijkje op mijn instagram (@simone_vissers) om te zien wat de voorwaarden zijn en om mee te doen.
Deze nagellak kocht ik ook nog. Het is een hele mooie lichtroze lak met een roze glittertopcoat eroverheen, ook hier ga ik nog wel wat over schrijven.
De H&M gids kwam binnen, even ontspanning tussen het leren door.
Ik maakte  foto’s van mijn sieraden en was best trots op het resultaat!
Vorige week zondag maakte ik een filmpje met een kleine shoplog van Hema, Etos en Ebay.

Image and video hosting by TinyPic♥ Ik genoot van een heerlijk bakje met wat kruidnootjes en Tony chocolonely zeezout caramel tijdens het studeren. Niet gezond, wel lekker!
♥ Balea! Ik ben groot fan van DM, de Duitse drogisterij en DM is hun huismerk. Deze bodylotion is een echte aanrader.
♥ Ik kocht niet alleen een MUA palette voor de winactie, maar ook één voor mezelf. Ben er zo blij mee!
♥ Ik deed weer eens een fellere lipstick op toen ik even snel boodschappen moest gaan doen.

Komende week heb ik tentamens, er staan wel blogjes ingepland dus die komen sowieso online. Ook ga ik proberen gewoon op jullie blogs langs te komen en te reageren want dat vind ik gewoon hartstikke leuk.
Hele fijne week allemaal én alvast een fijne sinterklaas!🙂

6 thoughts on “Mijn week #9

  1. Fijn overzichtje. Succes met je tentamens!!
    DM moet ik ook altijd ff in tijdens de vakanties. Tis dat ik dan weinig bagage mogelijkheid heb, anders kocht ik daar veel te veel🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

