Mini shoplog: H&M


Vorige week donderdag moest ik leren en werken, ik was helemaal gestresst en besloot dat ik even wat ontspanning nodig had. Ontspanning staat bij mij zowat gelijk aan shoppen, dus ik liep voor mijn werk even de stad in. Ik ben eigenlijk alleen even bij H&M geweest, maar heb daar een paar erg leuke dingen gekocht, die ik graag even aan jullie wil laten zien. Helaas laat de zon ons de laatste dagen een beetje in de steek en hebben we héle grauwe dagen waarop foto’s maken met een compact camera nu niet echt makkelijk maakt. Ik ben dan ook niet helemaal tevreden over mijn foto’s, maar ach, jullie kunnen wél zien wat ik heb gekocht en daar draait het natuurlijk om.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicOeps! Groene poort, haha. Enige plek waar een beetje licht te vinden was. De top lijkt hier ook heel wijd aan de bovenkant, maar dat komt weer door een hangertje. Fotograferen.. het is me wat. Het is in ieder geval een lichtroze peplum top met een structuurtje in de stof. Ik vind hem érg leuk, zeker voor €14,99.

Image and video hosting by TinyPicOok met deze tas ben ik super blij! Het is een redelijk grote zwarte (nep) suède tas met een hele grote flap (net zo groot als de tas zelf, daarom zie je hem niet!) en een gouden ketting als hengsel. Hij is wel heel chique dus ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Op de eerste foto draag ik hem met de top die ik ook kocht en dat vind ik heel mooi, maar wanneer heb je nu geen jas aan en toch je tas om je schouder? Ik twijfel nog.. €29,99 kostte deze mij!

Image and video hosting by TinyPicDaarnaast kocht ik nog deze pareltjes! Ik vind ze zo mooi. Een lichtroze lak met een glittertopcoat met kleine en grotere glittertjes. I LOVE IT! De nagellak zit er nu een weekje op bij mij en is nog steeds bijna onbeschadigd en dat is toch wel heel uniek voor mij. Deze twee flesjes samen waren maar €3,99 en ze zijn er ook in zilver, goud en rood. Aanradertje!

Zouden jullie het leuk vinden als er eens outfit foto’s online komen? Dan ga ik daar namelijk binnenkort eens mee aan de slag!

 

7 thoughts on “Mini shoplog: H&M

  1. Hoi! Leuke aankoopjes! Ik ben al een tijdje op zoek naar deze tas, zou ik van jou het artikelnummer mogen, ik kan ‘m nergens vinden. Groetjes

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

