Make-up: Budget toppers

Image and video hosting by TinyPic
Een goede kwaliteit voor een lage prijs, dat willen we allemaal wel volgens mij. Hoewel ik heel erg kan genieten van het kopen én gebruiken van high-end make-up, word ik (bijna) net zo blij van nieuwe Essence, Catrice, MakeUp Academy, Sleek en ga zo maar door- make-upjes. Omdat ik een student ben en nu niet altijd budget heb voor de meest luxe producten, gebruik ik op dit moment veel budget producten. Omdat ik al veel heb getest en nu veel favorieten heb, leek het me een goed plan deze eens met jullie te delen.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicDit zijn ze dan: mijn toppers! Ik gebruik bijna alle producten iedere dag en ik ben er dus ook heel erg over te spreken.
– I love extreme volume mascara van Essence, in het zwart. Beste mascara ever! Ben er heel tevreden over en dat voor minder dan €3,00.
– Stay all day concealer van Essence in de kleur 10, natural beige. Dekt goed, smeert fijn uit, droogt niet uit, prima, ook deze is minder dan €3,00.
– Undress me too palette van MakeUp Academy, review hiervan (met swatches en look) is on its way! Het is een prachtig palette en je kunt hem ook nog eens bij mij winnen!
– Essence lipstick in de kleur 07, natural beauty. Perfecte oud-roze lipstick die fijn smeert, lippen niet uitdroogt en prima blijft zitten. Deze kost rond de €2,50.
– Sleek pout polish lipgloss/balm in de kleur 942 Powder Pink. Lekker roze kleurtje dat je ook terug ziet op de lippen. Ik kocht deze in Londen voor ik geloof 3 pond. Inmiddels kun je Sleek ook in verschillende vestigingen van de V&D krijgen in Nederland.
– Miss Sporty Ooh! blushed again blush in de kleur 006, Flirtatious. Over deze blush heb ik al een review geschreven. Hele fijne blush voor de lichte huid, deze kost €2,99.
– All About Matt foundation van Essence. Deze foundation kost rond de €3,50 en doet meer dan uitstekend zijn werk. Ik heb hem in de kleur 10, matt beige en die matcht perfect. Ook hier heb ik een review over geschreven.

Wat is jouw budget topper qua cosmetica? Laat het me weten in de comments!
En voor ik het vergeet, HEEL fijn weekend en fijne Sinterklaas allemaal! X

6 thoughts on “Make-up: Budget toppers

Laat je een reactie achter? :-)

