December tip: DWH Jewelry

Image and video hosting by TinyPic

December, cadeaumaand! Ik was zelf op zoek naar cadeautjes en kwam per toeval via Instagram op de webshop DWH jewelry. Ik zag op Instagram prachtig ingepakte cadeautjes dus ik zocht wat uit en vroeg aan de eigenaresse van de webshop of ze mijn cadeautjes ook zo leuk kon inpakken. Ik kreeg direct reactie van Ewelina en ik moet zeggen dat ze er echt werk van heeft gemaakt. Mijn cadeautjes (hierboven zie je er één van) zien er ontzettend leuk uit! Ik ga nog niet zeggen wat er in zit, want wie weet lezen de ontvangers in kwestie wel stiekem mee!

Het zakje met daarin het cadeautje is heel mooi afgewerkt met een soort van broderie randje, een mooie sticker, een kaartje met een leuke quote eraan én een paar gratis oorbelletjes. Daarnaast kreeg ik ook nog een schattig armbandje gratis bij mijn bestellen, helemaal leuk!

DWH jewelry verkoopt nog veel meer leuke dingen, die ik natuurlijk aan jullie wil laten zien!

Image and video hosting by TinyPic
Het mooiste is.. alles (behalve de horloge, die is €18,95)  in deze collage is onder de €10,00!

Alles is te koop op de webshop van DWH jewerly, je pakje wordt erg snel verzonden, dat is natuurlijk ook super fijn!
Wat is jouw favoriete item?

One thought on “December tip: DWH Jewelry

Laat je een reactie achter? :-)

