Review: Makeup Academy – Undress Me Too

Image and video hosting by TinyPic
Ik ben zoooo blij met dit palette en met deze foto dat ik er ook nog een aparte blogpost aan moest wijden. Het is het Undress Me Too palette van MakeUp Academy, dat bij geselecteerde filialen van Kruidvat te verkrijgen is. Het heeft de perfecte nude kleurtjes, hele mooie metallic kleurtjes én fijne highlighters. Jullie weten nu inmiddels de conclusie al, terwijl de review nog moet beginnen, maar dat mag de pret niet drukken.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
De verpakking
Wat een pareltje he? De kleurtjes zijn mooi zichtbaar door de verpakking heen. Het palette ziet er simpel, maar naar mijn mening chique uit. Ik vind het netjes dat er aan de achterkant een sticker zit met daarop onder andere de namen van de oogschaduws. Er zit een dubbele sponsapplicator bij, wat naar mijn mening beter een kwastje had kunnen zijn, maar gelukkig heb ik gewoon mijn eigen kwasten. Verpakking is verder top!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Het product
Ik ben fan!! Ik vind het palette zo moooi! De kleurtjes zijn prachtig, neutraal maar hebben toch wat extra’s door de kleuren met de prachtige metallic glans die er tussen zitten. De oogschaduw is ontzettend gepigmenteerd en is ook heel fijn in het aanbrengen. Ze oogschaduw is zacht en brengt goed op, zonder fall-out te geven. De kleuren zijn niet glitterig maar echt glanzend. Je kunt er een lichte look mee maken, maar ook een hele intense look. Je kunt er alle kanten mee op en daarom ben ik er zo blij mee!

De prijs
De prijs van dit palette is prima! €5,99 voor 12 oogschaduw vind ik in ieder geval niet veel, dat is slechts €0,50 per oogschaduw. MUA is niet in heel veel filialen van Kruidvat te vinden, dus je moet geluk hebben en er tegen aan lopen.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Let niet op mijn wenkbrauwen, ik probeer ze wat dikker te laten groeien dus epileren zit er even niet in! De look hierboven is licht, gewoon voor een schooldag, met een iets donkerdere kleur in de crease.

Conclusie
Zoals ik al zei: ik ben enoooorm enthousiast! Het palette is echt een pareltje. Ik kan zelfs niet negatiefs bedenken, dat zal vast wel aangeven hoe blij ik er mee ben. Mocht je enthousiast ook zijn geworden over dit palette? Je kan tot en met woensdag 20:00 uur meedoen aan mijn winactie om dit palette te winnen! Kijk hiervoor op mijn Instagram!

2 thoughts on “Review: Makeup Academy – Undress Me Too

Laat je een reactie achter? :-)

