Mijn week #10

Afgelopen week was zoals jullie wel weten tentamenweek, nu ben ik er dus EINDELIJK vanaf! Ik was er zo klaar mee. Alles is voor mijn gevoel wel oke gegaan, dus ik hoop maar op het beste! Ik heb dus de hele week alleen maar gestudeerd, stiekem een beetje online geshopt en vrijdag Sinterklaas gevierd met de familie van mijn vriend. We hebben lekker gegourmet en daarna cadeautjes aan elkaar gegeven. Ik heb heeele leuke dingen gekregen die jullie al even kunnen zien in dit artikel, maar waar ik natuurlijk nog een artikel aan ga wijden! Tijd voor mijn foto’s.

Image and video hosting by TinyPic
30 november plaatste ik deze foto! December alweer, wat gaat de tijd toch snel!
Daarnaast zie je mijn uitzicht van de hele week, samenvattingen, blaadjes en pennen.. BLEH!
♥ En kaarsjes! Dit is mijn heerlijke Yankee Candle in de geur Baby Powder, vorig jaar gekregen met Sinterklaas en al veel gebrand maar nog lang niet op, top kwaliteit! De quote vind ik ook erg mooi, het is een kaartje van Costes en een lijst van Ikea.
♥ Trots op deze foto, de review van de foundation
vind je hier.
♥  Studiepauze met thee en nagellakjes.

Image and video hosting by TinyPic
♥  Nog meer kaarsjes en mijn nieuwe kerstboompje. Heel leuk vind ik hem! Hij is van Xenos!
♥  In bad met… je raad het al.. samenvattingen! Even concentreren en ontspannen tegelijk.
♥  Ik stond op het punt deze spulletjes te bestellen bij Loavies, maar heb het toch maar niet gedaan in het kader van besparen.
♥  Boekje van de supermarkt ter inspiratie. Helaas stonden er niet zoveel recepten in en was het vooral reclame.
♥  Happy face na de tentamens, eindelijk even rust! Alhoewel ik nu eigenlijk wel aan school moet werken.. ik kan het niet opbrengen!

Image and video hosting by TinyPic
♥ Sintervriendje was lief voor mij! Ik kreeg zomaar een heel mooi armbandje van Guess. Ik ben er blij mee!
♥  Volgens de rest van sinterschoonfamilie was ik ook lief geweest dus kreeg ik het gewoonwateenstudentjesavondseet kookboek, een lekkere chocoladeletter en een van mijn favo geurtjes. Leuk leuk leuk!
♥  MelanO ringen staat zo hoog op mijn verlanglijstje! Ik mag er binnenkort twee uitzoeken van mijn lieve vriend voor mijn verjaardag, nu alleen nog kiezen welke!
♥ Heeel mooie palette van Essence. Ik had de laatste dus had geluk!
♥  Nerd mode was on deze week. Bril die ik altijd draag tijdens het computeren, lezen, autorijden en colleges. Ik zie namelijk niet zo goed, zeg maar gerust slecht.

Fijne week allemaal!🙂

3 thoughts on “Mijn week #10

Laat je een reactie achter? :-)

