Mijn sinterklaas cadeautjes!

Image and video hosting by TinyPic
Thuis vieren wij kerstmis maar bij mijn vriend vieren wij sinterklaas en ik ben enorm verwend!🙂 Natuurlijk kon ik het niet laten om mijn cadeautjes aan jullie te laten zien, dus laat ik maar snel beginnen!

Image and video hosting by TinyPicAllereerst kreeg ik twee food gerelateerde cadeautjes. Een heeerlijke chocoladeletter, ik houd het meest van melk en pure chocolade maar in een chocoladeletter vind ik wit juist het lekkerst. Hier was ik dus heel blij mee, was inderdaad, want van deze letter is inmiddels niet veel meer over. Daarnaast kreeg ik het gewoonwateenstudentjesavondseet kookboek. Ik volg Leonie al een hele tijd via haar blog (al een jaar of 3, voor ze viral ging!) en ze plaatst vaak hele lekkere receptjes. Met dit boek ben ik dus ook hartstikke blij!
Image and video hosting by TinyPicVan mijn lieve vriendje kreeg ik dit armbandje van Guess. Zoooo lief! Ik vind hem echt heel erg mooi en chique. Het armbandje is zilver met rosé gouden hangertjes. Past perfect bij de rest van mijn collectie sieraden, die ook uit een combinatie van rosé goud en zilver bestaat. Het armbandje zelf bestaat ook uit hartjes en dat vind ik gewoon heel erg lief! Ik wilde hem bewaren voor speciale gelegenheden maar moet bekennen dat ik hem al vanaf vrijdag elke dag aan heb..
Image and video hosting by TinyPicOok kreeg ik nog deze twee heeerlijke producten. Een lekker geurtje van Christina Aguilera en mini douchegels van Kneipp, altijd lekker! Daarnaast kreeg ik het witte bontje wat op de foto’s als achtergrond dient, het is een heel zacht en fluffy giletje zonder mouwen, heel erg leuk! Ook deze heb ik inmiddels al twee keer gedragen.


Op zondag was sinterklaas nog niet klaar met mij verwennen want opa en oma namen een lief cadeautje voor mij mee tijdens papa’s verjaardag. Een hele mooie oudroze sjaal met kleine roze hartjes en prachtige statement earrings, die erg chique zijn!

Ik ben heerlijk verwend zoals jullie wel zien! Heb jij ook sinterklaas gevierd?

23 thoughts on “Mijn sinterklaas cadeautjes!

  1. Superleuk dat je zoveel cadeautjes hebt gekregen! Heel mooi armbandje van je vriend, je hebt gelijk dat je het elke dag draagt, zo heb je er het meeste geniet van! Wij vieren eerder kerst, maar voor sinterklaas kreeg ik wel de 4 seizoenen van pretty little liars op dvd en ook het spelletje Time’s up! Ben ook heel erg blij! Cadeautjes krijgen is altijd leuk, hihi!

    Like

  2. Wauw, super mooie en leuke kadootjes. Dat kookboek wil ik ook nog een keertje gaan halen, of misschien voor onder de kerstboom! Dat armbandje is wel zo onwijs lief!

    Like

  3. Daar heb je zeker een punt!🙂 Ben er heel blij mee. Heeel leuk zo’n series en een spel, echt van die typische eindjaarscadeautjes, dingen die je zelf niet zo snel voor jezelf koopt maar wel heel leuk zijn!

    Like

  4. Pingback: 5 best gelezen artikelen 2014 |

Laat je een reactie achter? :-)

