WIN! €25,00 shoptegoed bij Sans Online (GESLOTEN)

Ik heb iets heel leuks voor jullie!! Zoals je natuurlijk al uit de titel kunt afleiden is het shoptegoed en wel van Sans Online. Sans Online is een hele leuke webshop waar ik eerder over hebt geblogd. Ze verkopen heeel veel jurkjes, broeken, jassen, topjes, blousejes, accessoires en zelfs schoenen, zowel dameskleding als mannenkleding.

Image and video hosting by TinyPicDit is slechts een kleine greep uit de mooie items die ze hebben!
Lees snel verder om te zien hoe je mee kunt doen!

Wat moet je doen?
Mijn blog volgen op Bloglovin’ en het artikel liken (de button voor Bloglovin’ vind je rechts in de sidebar!)
Een reactie achterlaten met een geldig e-mailadres waarin je verteld dat je mee doet en waarom

Wat mag je doen? (Dit hoeft dus niet, maar ik vind het wel heel erg lief! Ook deze icoontjes vind je in mijn sidebar)
Mij volgen op Instagram
Mij volgen op Twitter

De winactie loopt tot 17 december 2014, zo kun je voor de kerstdagen nog een mooi item uitzoeken! Of juist een lekker comfy item waarmee je lekker warm én stylish het nieuwe jaar in kan gaan.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen!🙂

De winnares is inmiddels bekend en gemaild. De winnares is bepaald door middel van Random.Org.

34 thoughts on “WIN! €25,00 shoptegoed bij Sans Online (GESLOTEN)

  1. Leuk, ik doe mee! Net mamma van twee kleine guppen en hard toe aan een nieuwe garderobe. Een ander lichaam gekregen dus ook een andere maat, even wennen, maar wel een goede reden om weer te shoppen🙂 Daarbij zou dit tegoed me weer een hoop extra luiers opleveren, die het me uitspaart😉

    Like

  2. Natuurlijk doe ik mee! Ik zou namelijk nog wat dingen willen aanvullen in mijn wintergarderobe namelijk, haha! Het is veel te koud voor sommige dingen die ik nog in mijn kast heb hangen… Ik volg je al op Instagram & Twitter en mijn email adres is: maaike.sanders@hotmail.com

    Like

  3. In mijn enthousiasme vergeten : ik doe mee! Want ik kan nog wel een outfit gebruiken voor oud en nieuw. Ook ben ik na zoveel positieve verhalen over Sans online ook wel nieuwsgierig geworden.

    Ik heb reeds alle stappen uitgevoerd😉

    Like

  4. Ah wat leuk! Ik doe graag mee, aangezien ik mijn geld van deze maand volledig gespendeerd heb aan cadeautjes voor anderen en ik zou stiekem zelf ook nog wel iets voor mezelf willen kopen😀

    Like

  5. Leuke actie! Ik volg je al een tijdje, dus ik doe ook maar eens mee🙂 Ik kan na een rottig jaar wel een leuk feest item gebruiken voor de kerst en oud en nieuw! Liefs

    Like

  6. Leuke actie! Ik kijk al langer op de site van sans omdat ze daar echt koopjes hebben. Deze trui staat in mijn wishlist en zou ik graag willen kopen, vind hem zo grappig! http://www.sans-online.nl/NL/Dames/Truien/Object/Object-Objenya%20Pullover%2023017721.html?code=5550.01379&maat=L&image=148242
    Ik heb de stappen dan ook uitgevoerd op mijn bloglovin account (Inge Kleefman heet ik daar)
    E-mail adres: ingekleefman12@gmail.com
    ik volg je op instagram en Twitter btw. (@ilovecarrotcakes en @carrot_cakess)
    Iedereen veel succes!

    Like

  7. Wat toch weer een leuke actie!
    Waarom ik dit wil???Uhh iedereen wil wel een mooi item uitzoeken in deze toffe webshop. Dus voor iedereen toi toi toi!

    Like

  8. Pingback: H&M online bestelling |

  9. Wauw, wat een leuke winactie!
    Ik volg je via Bloglovin’ en ik heb dit bericht geliked, en ik volg je via Twitter en Instagram.

    Ik doe mee omdat ik na mijn zwangerschap wel toe ben aan nieuwe kleding🙂

    Like

  10. Pingback: Favorieten: Styling producten voor dik haar |

  11. Pingback: Look: Essence All About Sunrise palette |

  12. Pingback: Wish: MAC |

  13. Oeeeh, dat is echt een hele leuke webshop! Ik volg je op Bloglovin’, heb het artikel geliked, en ik volg je op twitter en instagram!🙂

    Like

  14. Pingback: Mijn week #11 |

  15. Pingback: Foto shoplog: DM (veel!) |

  16. Wat een geweldige actie! Sans Online is echt een fijne webshop. Ook super betrouwbaar en snel geleverd. Ik zou heel graag winnen. Ik kan nog wel een leuk jurkje voor tijdens kerst en oud en nieuw gebruiken. Ik volg je op twitter (@xsajo) + geretweet en op bloglovin (sandra9454) en ik heb je artikel geliked.

    Like

  17. Ik doe graag mee met deze winactie! Op bloglovin volgde ik je al (+ geliked). Ik volg je nu ook op instagram en twitter (melissa keppens). Ik goe mee met deze winactie omdat een lekker warm kledingstuk altijd mooi meegenomen is in de winter. Mijn e-mail is mellavieee@gmail.com x

    Like

  18. Pingback: Inspiratie: 5x eindejaars outfit |

Laat je een reactie achter? :-)

