H&M online bestelling

Image and video hosting by TinyPic

Mijn no buy was afgelopen in de week van mijn tentamens, niet echt tijd om te gaan shoppen dus. Omdat ik het niet kon laten, surfde ik naar de online shop van H&M (zoals ik eigenlijk veeeeel te vaak doe) en bestelde ik wat spulletjes. Komende week komen ze al binnen, erg fijn! Binnenkort staat er ook nog een real-life shopping tripje gepland, samen met mijn moeder. Dat is lang geleden dus ik heb er zin in!

Ik heb veel vesten en jasjes en maar twee truien dus daar moest verandering in komen vond ik. Ik bestelde twee truien, een rokje voor kerstmis, een mooie toilettas om mijn make-up in te vervoeren en hele mooie oorbelletjes. Daarnaast bestelde ik ook nog een nieuw lingerie setje maar dat vond ik niet echt iets voor op mijn blog. Ik wil eigenlijk ook nog een jas bestellen en een tasje, maar alles tegelijk, dat kan natuurlijk niet.

Ik ben heel benieuwd naar hoe alles in het echt is. Wat vinden jullie van mijn bestelling?

PS: doe je al mee aan mijn winactie om 25 euro shoptegoed te winnen bij Sans Online?

10 thoughts on “H&M online bestelling

  1. Ohhh die trui vind ik geweldig, die wil ik ook! Ik ben net nieuw in blogland. Mag ik vragen hoe je die afbeelding zo gemaakt hebt met jouw spulletjes? Mooie website heb je trouwens!

    Like

  2. Tuurlijk mag je dat vragen! Ik sla de afbeeldingen gewoon op op mijn laptop en open ze dan in het programma Photofiltre (is gratis te vinden op het internet) waar ik ze in een collage zet! Dankjewel voor het compliment, heel lief!

    Like

  3. Ik had volgens mij op je twitter/instagram gelezen dat je alles weer terug wou sturen, klopt dat? Want ik vind de trui toch wel erg leuk! Maar de laatste keer dat ik er besteld had, heb ik ook alles terug gestuurd omdat het me totaal niet paste en ik had wel de goede maat. Maar ik weet niet zeker of je het teruggestuurd hebt, haha!

    Like

  4. Die trui is cute!! Ben wel benieuwd naar outfit foto’s van oa het rokjeπŸ˜€

    Ik doe al mee aan je winactie hihi.

    Like

  5. Ja klopt, maar inmiddels staat het pakketje nog steeds binnen omdat ik het niet weet haha! Ik vind de oorbellen, de toilettas, het rokje en de grijze trui heel leuk maar de trui is eigenlijk iets te groot wat ik zonde vind, het rokje vind ik alleen voor de feestdagen leuk dus twijfel een beetje wat ik daar mee moet en ik vind het ook weer zo zonde om €4,90 verzendkosten te betalen voor alleen oorbellen en een toilettas haha. Moeilijkkk!!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

