Wish: MAC

Image and video hosting by TinyPicVan mijn 14e tot mijn 16e was ik in de ban van MAC cosmetics, al mijn gespaarde zakgeld (en later ook mijn geld dat ik in een parfumerie verdiende) ging rechtstreeks naar MAC. Het was toen nog niet op veel punten in Nederland te koop dus ik moest ervoor naar Utrecht of ik moest het online bestellen (onder mijn moeders naam omdat ik zelf te jong was haha). Ik had altijd heel veel zin om naar de MAC store te gaan maar wanneer ik daar dan kwam, dan werd ik eigenlijk helemaal niet zo goed geholpen, ik had het idee dat ze me dachten dat ik toch niets te besteden had en dat ze hun tijd beter in andere mensen konden steken. Dit vond ik erg jammer dan daarom kwam ik uiteindelijk altijd met een ‘mehh’ gevoel de winkel uit.

De periode daarna gebruikte ik wel make-up maar niet meer van dure merken, gewoon van Essence, Maybelline, L’Oreal en ga zo maar door. Op dit moment ben ik nog steeds gek op make-up en gaat mijn hartje ook weer veel sneller staan van luxe merken zoals MAC. Ik heb nog steeds een aantal dingen in mijn stash die ik die tijd heb gekocht zoals kwasten, een highlight oogschaduw, 2 lipglosses, een paintpot, een concealer en een blush die helaas bijna op is. Maar nu wil ik weer meer! Ik heb eens rondgekeken wat er nu bij MAC te krijgen is en heb een mooie wishlist opgesteld, deze zie je hierboven.

Ik heb bewust alleen maar dingen gekozen die ik graag van luxe merken gebruik. Oogschaduw gebruik ik bijvoorbeeld niet iedere dag en ik vind het heerlijk om steeds verschillende paletten van bijvoorbeeld Essence en MUA uit te proberen. Wat er dan wel op mijn wishlist staat?

– Lipsticks in de kleuren Please Me (matte) en Peach Blossom (cremesheen) / €19.00 p/s.
– Mineralized skinfinish in de kleur Soft&Gentle / €29,50
– Mineralized blushes in New Romance en Gentle / €24,50 p/s (ik heb op dit moment Dainty en die bevalt heeel goed, maar ik wil liever een ander kleurtje proberen!)
– Paintpots in de kleuren Stormy Pink en Rubenesque (ik heb op dit moment alleen Bare Study, heel basic kleurtje) / €19,50 p/s
– Prep & Prime fix+ , een basis en een fixing spray in één / €16,00
– Bleding brush voor oogschaduw, nummer 217 / €22,00

PS: doe je al mee aan mijn winactie om 25 euro shoptegoed te winnen bij Sans Online?

5 thoughts on “Wish: MAC

  1. Wat een prachtige wishlist❤ New Romance heb ik ook, en die is echt zo mooi! Ik vind trouwens de combinatie van wat duurdere en goedkopere make-up perfect!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

