Mijn week #11

Wat heb ik lekker gerelaxt en leuke dingen gedaan afgelopen week zeg! Alhoewel ik ook naar school ben geweest en wat heftige trainingen heb gehad en daarnaast ook nog van alles geregeld. Het studeren had alleen even niet de overhand en daar was ik wel eventjes aan toe. Ik heb een heeeele hoop foto’s gemaakt, veel meer dan andere weken, dus die deel ik heel graag met jullie! Ik heb ook nog een dagje foto’s gemaakt dus die plog komt nog online en ook nog een shoplog. Kijken jullie mee naar mijn week?

Image and video hosting by TinyPic

Aan het begin van de week lekker in de trein. Het was rustig, lekker warm, ik had een krantje en een lekker vers appelsapje en een Nakd bar. Fijn.
Deze taart maakte ik voor papa’s verjaardag afgelopen maandag, daarnaast hadden we ook nog rijstevlaai en aardbeien schelp, heel erg lekker! We vierden het voor de hele familie dus dat was gezellig.
Ik ging lekker douchen met lavendel douchegel en een puff voor het slapengaan, heerlijk rustgevend.
H&M pakket!!
Trui aan, helaas te groot. Alles is terug gestuurd inmiddels.
Ik maakte allemaal briefjes met de mensen die meededen aan de MUA winactie en ik maakte de winnares bekend op Instagram. Ze is er heel blij mee.

Image and video hosting by TinyPic

Het armbandje wat ik van mijn lieve vriend kreeg om. Zo blij mee!
Me. Afgelopen weken ga ik elke keer de H&M binnen voor ik moet werken bij de McDonald’s. Slechte gewoonte haha, maar deze keer hield ik me in en kocht ik niets.
Snackje! Heerlijk 3 stukjes sushi.
Verlaat sintcadeautje van opa en oma. Mooie sjaal en oorbellen. Heel blij mee! Dankje opa en oma!
Zaterdag ging ik shoppen in Duitsland, DM!!!! Ik heb zoveel gekocht haha, schandalig. Shoplog komt eraan!
Mijn lay-out aangepast, met een klein beetje kerst. Ik ben er heel blij mee, wat vind jij ervan?

Image and video hosting by TinyPic

Zondag een heeerlijke wandeling maken met mijn vriend. Het was koud maar we pakten ons goed in en liepen een uurtje.
Boompie! Ik ben gek op kerst. Inmiddels hangt ie nog iets voller en hij is nog mooier als het donker is!
Samen. Hier waren we klaar om naar het feest van mijn neef te gaan. Was echt heel erg gezellig. Veel gelachen.
Vrijdagavond met mijn vriendinnetjes uit eten bij de Griek, wat was het ontzettend lekker. Hierna at ik nog een mega toetje en daarna stond ik op ploffen.
Ik in de auto op weg naar Kleve.
What I also love about christmas.. de kerstkoekjes en chocolaatjes. Jummie!

Het was een fijne week! Komende week nog even knallen en dan is het eindelijk kerstvakantie, te beginnen met een tripje naar Antwerpen. Love it!
Fijne week allemaal!

PS: doe je al mee aan mijn winactie om 25 euro shoptegoed te winnen bij Sans Online?

6 thoughts on “Mijn week #11

  1. Je layout is inderdaad mooi geworden!! En geshopt bij DM! Ik hou van die winkel haha. Gelukkig kom ik daar bijna maandelijks hihi. Ben benieuwd naar de shoplog!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

