Foto shoplog: DM (veel!)

Image and video hosting by TinyPicIk ben eindelijk weer eens naar Duitsland geweest en ik kan wel zeggen dat ik daarvan heb geprofiteerd. Ik ben GEK op shoppen in Duitsland, en dan vooral bij de DM, drogerie markt. Dit is een drogisterij waar ze heeeeeel goedkoop hele leuke spulletjes verkopen. Ik heb mijn slag geslagen zoals je op bovenstaande foto al kunt zien en omdat veel meiden op Instagram aangaven dat ze wel een shoplog wilden zien.

Image and video hosting by TinyPic
Haar spulletjes! De roze is mijn favoriete shampoo en conditioner. Naar mijn mening echt kapperskwaliteit én geur. Heerlijk! Ik nam ook het serum mee, en daarnaast nam ik een keer die voor geverfd haar mee. De shampoo en conditioner zijn maar €1.45 per stuk en het serum €2,95.

Image and video hosting by TinyPic
Spulletjes voor mijn huid!  Gezichtsreiniger, €1,50, deze is erg fijn en heb ik vaker gehad. Ook de maskertjes neem ik altijd mee, in 1 zakje zitten 2 ‘porties’ en deze zijn €0,45 per zakje. Ook deze wattenschijfjes neem ik altijd mee, heel handig voor je make-up, bijvoorbeeld wanneer je uitschiet met eyeliner, and that happens everytime, dus heel handig haha! Deze zijn €0,60. Dan nog een dagcrème, heel simpel maar doeltreffend. Heb hier ook al vele tubes van versleten, €1,50.

Image and video hosting by TinyPic
En dingen voor mijn huid! Een enorme fles bodylotion, ruikt heerlijk luxe, deze is €1,80. Balea douchecrème, ook deze gebruik ik vaker en kost maar €0,80. 8×4 en FA deo’s vind ik fijn en lekker en deze zijn ook heel goedkoop op Duitsland. €1,15 voor de 8×4 en €0,95 voor de FA deodorant. Ook deze handcrème was lekker goedkoop, €0,80.

Image and video hosting by TinyPic
En het leukste van alles: make-up! Ik ben gek op make-up en ik had eigenlijk helemaal niets nodig maar nam toch wat dingen mee. Mijn mascara die ik altijd gebruik, Essence I love Extreme, nam ik mee voor €2,35. Het wenkbrauwpotlood is €1,55 en de eyeliner €2,25. Ik was al lang op zoek naar een fijne blending brush en toen ik deze zag kon ik het niet laten om deze mee te nemen, zeker niet voor €2,95. Last but not least nam ik 3 lipsticks mee, stuk voor stuk prachtig! Die van Essence voor €2,25 en die van P2 voor €1,95.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Wat zijn ze mooi he! Allemaal nude/roze met een bruinige ondertoon. Deze staan me het best, vind ik zelf! 071 Mona Lisa Smile van P2, 07 Natural Beauty en 06 Barely There!

Image and video hosting by TinyPic
Als laatst de kwast! Hij is érg fijn!

Willen jullie ergens een review van zien? Zo ja, roep maar!

PS: doe je al mee aan mijn winactie om 25 euro shoptegoed te winnen bij Sans Online?

18 thoughts on “Foto shoplog: DM (veel!)

  1. Wat een hoop spullen! Ik ben zelf ook groot DM fan! Veel producten ken ik al, maar er zitten er een paar bij die ik wel wil proberen.🙂 ik zou nog wel een review willen zien van de dagcreme, en de lippenstiften.

    Like

  2. Pingback: Review: P2 lipstick |

  3. Pingback: 5 best gelezen artikelen 2014 |

Laat je een reactie achter? :-)

