Inspiratie: 5x eindejaars outfit

Hebben jullie dat ook? Zodra ik de stad in loop weet ik niet meer waar ik moet kijken. Er is zóveel moois te koop in zóveel stijlen. Aangezien de kerstvakantie er aan komt en we dan hopelijk allemaal de tijd hebben om lekker te gaan shoppen, heb ik wat outfit inspiratie opgedaan die ik natuurlijk wil delen met jullie. Ik heb een mix gemaakt van comfy outfits en stijlvolle party outfits voor alle eindejaarsfeestjes.

Image and video hosting by TinyPic

Top River Island / Ketting H&M / Jeans River Island / Laarsjes Mango / Blazer H&M / Tas Accessorize

Image and video hosting by TinyPic
Ketting Forever 21 / Laarsjes H&M / Tas Mango / Panty H&M / Jurk River Island
Image and video hosting by TinyPicTop Vero Moda / Ketting Forever 21 / Vest H&M / Tas Mango / Laarsjes H&M / Broek H&M
Image and video hosting by TinyPicBontjasje H&M / Tas River Island / Ketting H&M / Laarsjes Mango / Blouse Mango / Jeans H&M
Image and video hosting by TinyPicJenas River Island / Jasje H&M / Blouse Mango / Laarsjes Loavies / Ketting H&M / Tas Kate Spade

Wat is jouw favoriet?

PS: doe je al mee aan mijn winactie om 25 euro shoptegoed te winnen bij Sans Online, vandaag is het de laatste dag dat je mee kunt doen!

10 thoughts on “Inspiratie: 5x eindejaars outfit

  1. Leuke outfits heb je samengesteld! Ikzelf ben nog aan het bedenken of ik iets nieuws aanschaf voor de feestdagen of niet….

    Like

  2. Pingback: 5 best gelezen artikelen 2014 |

Laat je een reactie achter? :-)

