Happy moments: december

Vorig jaar maakte ik heel vaak happy moment blogjes. Even stilstaan bij de positieve en leuke dingen van het leven, in plaats van bij de dagelijkse stress van het afstuderen, werken en ga zo maar door. Ik vond het dus weer eens tijd om al mijn positieve puntjes op een rijtje te zetten. December is ondanks de stress nu al een hele leuke maand!

Bloggen! Wat word ik toch ontzettend blij van het bloggen. Niet alleen van het zelf schrijven van blogs, maar ook vooral het lezen van andere blogs en daarop reageren en natuurlijk ook al jullie lieve reacties ontvangen en de bezoekers en volgaantallen snel zien stijgen. Fantastisch! Soms ben ik misschien iets te veel met het bloggen bezig maar het laat me de afstudeerstress even vergeten en ik vind het gewoon zo’n leuk wereldje met zoveel leuke en lieve meiden.

Cadeautjes. Zowel het geven als krijgen van cadeautjes is geweldig, vind ik. Deze maand is het echt raak, want naast dat ik heel veel cadeautjes heb geshopt en al heb gegeven (er liggen er ook nog veel onder de kerstboom, hihi) , heb ik ook heel veel gekregen. Een lekker geurtje, een fluffy giletje, een armbandje van Guess, een kookboek, een sjaal, oorbellen, nieuwe kleding én toen kreeg ik maandag toen ik helemaal niet lekker was ook nog te horen dat ik €25,00 bij House of Lou heb gewonnen op de mega leuke blog van Svenja. Maakt mijn cadeautjesmaand helemaal compleet.

Vriendinnen! Ik zie ze gelukkig de laatste tijd veel vaker en wat geniet ik daar toch van. Lekker bijkletsen onder het genot van een drankje, met zijn allen uiteten, op stap, een avondje op de bank, het is allemaal even leuk. Ik geniet er enorm van en ben blij dat ik er tijd voor vrij kan maken, want het maakt me zo blij.

Feestjes. November, december en januari zijn bij ons in de familie feestmaanden. Bijna iedereen is jarig in deze maanden en dat betekent dat we elkaar extra veel zien. Afgelopen weekend had ik weer een feestje en dat was erg gezellig. We lachen wat af op zo’n avond en dat is gewoon heel leuk. Ook zijn er veel dingen te doen bij mijn vriend in deze maanden. Zijn familie is heel groot en dat maakt het extra gezellig. Sinterklaas was heel gezellig en ik kijk al uit naar de kerstdagen🙂

Shoppen. Fashion én beauty. Ik word zo blij van nieuwe spulletjes, heel slecht I know, maar het is gewoon zo fijn jezelf te verwennen. Ik heb hele mooie nieuwe fashion items geshopt maar ook enorm veel beauty. Mijn hart gaat er gewoon sneller van kloppen. Ook heb ik stiekem al een Douglas én een Mooi Parfumerie tasje onder de kerstboom gespot.. wat zou daar in zitten?🙂

Kerstvakantie in het vooruitzicht. Afstuderen komt niet in mijn happy lijstje voor helaas, het gaat niet van een leien dakje maar het gaat, met veel moeite tot nu toe. Ik ben heel erg toe aan kerstvakantie. Lekker genieten, naar Antwerpen met mijn vriend, uit eten, met de familie gourmetten, mijn vriend zijn verjaardag vieren, shoppen en helaaaaas ook veel studeren. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken!

Wat maakte jou de afgelopen twee weken het meest gelukkig?
PS: doe je al mee aan deze winactie, waarmee je prachtige statement earrings kunt winnen?

9 thoughts on “Happy moments: december

  1. Wat mij gelukkig maakt is het aftellen naar de feestdagen🙂. En de voorpret hiervan. Zoals de cadeaus kopen enzo. En shoppen maakt me altijd blij hihi.

    Leuk artikel. Ik hou van happy lists

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

