Review: P2 lipstick

Image and video hosting by TinyPic
Jullie hebben het misschien al in mijn DM shoplog gezien, ik heb heerlijk geshopt in Duitsland en nam onder andere make-upjes mee. Onder deze make-upjes waren ook 3 lipsticks, waarvan ik er nu één wil reviewen. Deze lipstick is van P2.

P2
P2 is een merk dat verkocht wordt in landen die ten oosten van ons liggen, denk aan Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Polen. Helaas dus niet in Nederland, maar wanneer je over de grens gaat. Ze hebben erg veel producten, waaronder ook vaak ‘vernieuwende’ producten. Zo kwamen ze al heel vroeg met sand style lakjes, highlighters en wenkbrauwgels, waar andere budgetmerken veel later mee kwamen. Het mooiste: het is een echt budget merk, op sommige vlakken zelfs nog goedkoper van Essence en Catrice.


Image and video hosting by TinyPic
Verpakking
De lipstick die ik heb gekocht komt uit de Sheer Glam lijn (daarnaast is er ook nog een Pure Color lijn), deze lipstick zit in een rode glimmende huls, die naar mijn mening prachtig is. De huls zit er enorm luxe uit, en voelt ook heel stevig aan. Daarnaast hebben de kleuren leuke namen, zoals de mijne ‘Mona Lisa Smile’, altijd leuker dan een gewoon cijfertje.

Image and video hosting by TinyPic

Product
Ik had eerst helemaal niet door dat het ‘sheer’ kleurtjes waren, maar werd meteen naar de lipsticks getrokken door de prachtige rode huls. Binnen mum van tijd had ik een mooi kleurtje uitgezocht. Toen ik thuis kwam en het woordje ‘sheer’ zag was ik even bang dat ik alleen een glansje op mijn lippen zou krijgen, maar gelukkig was niets minder waar. De kleur was prachtig en bracht ook nog eens fantastisch aan. De kleur is echt fantastisch en past ook erg goed bij mijn huid, vind ik zelf. Daarnaast past hij ook nog eens bij heel veel ooglooks, terwijl het niet de typische nude lipstick is. Prachtige aanvulling op mijn stash.

Image and video hosting by TinyPic

Op dit moment zijn er 9 kleuren te krijgen, van nude, tot paars tot felrood. De kleuren zijn allemaal erg mooi naar mijn mening en dat de keuze redelijk ruim is, is ook voor mij een pluspunt.

 

Houdbaarheid
De lipstick is enorm zacht zoals ik al zij. Hij glanst mooi en maakt je lippen heerlijk zacht. Hierdoor trekt hij wel niet helemaal in je lippen waardoor hij niet extreem lang blijft zitten. Toch blijft hij langer zitten dan ik had gedacht. Wanneer je niet teveel eet en drinkt toch wel een aantal uurtjes. Wanneer je dat wel doet, moet je even bij-stiften, máár de lipstick brengt zo fijn aan dat dit voor mij geen probleem is. Mocht je nu echt een lang houdende lipstick zoeken, dan kun je deze beter overslaan.

Prijs
€1.95. Eén euro vijfennegentig.. dat is toch helemaal niets? Ik kon het bijna niet geloven en heb eigenlijk nu al enorme spijt dat ik er niet meer heb meegenomen.

Conclusie
Kom je deze lipstick tegen? Neem hem dan alsjeblieft mee. Je zult er geen spijt van krijgen, dat beloof ik!

Liefs, Simone
PS: doe je al mee aan deze winactie, waarmee je prachtige statement earrings kunt winnen?

5 thoughts on “Review: P2 lipstick

  1. Pingback: Mijn week #13 |

Laat je een reactie achter? :-)

