Mijn week #12

En weer heb ik een beetje weinig foto’s gemaakt. Deze laatste week voor de vakantie was zegmaar niet helemaal mijn week. Ik had heel veel stress en was vooral érg moe. Gelukkig kreeg ik wel SUPER nieuws wat betreft mijn tentamens, mijn herkansingen heb ik gehaald met een 8,1 en een 7,5 en nog een nieuw tentamen met een 7,3. Me is happy en het afstuderen loopt dus tot nu toe allemaal mooi op tijd.

Ik typ dit op vrijdagavond en heb een beetje stress om mijn blogje. Ik ga namelijk zondag t/m dinsdag naar Antwerpen, woensdag is mijn vriend jarig en donderdag en vrijdag is het kerstmis. Maar wanneer moet ik dan bloggen?! I don’t know! Gelukkig heb ik al een hoop vooruit geschreven en ik hoop dat ik morgen (zaterdag) ook nog een boel gedaan krijg.

Image and video hosting by TinyPic

Kerstboom emoticon Allereerst een kerstachtige selfie! Ik was eigenlijk foto’s van mijn look aan het maken toen ik erachter kwam dat ik de hele kerstboom in beeld had. Het is meteen mijn Merry Xmas profielfoto op Facebook geworden, hihi.
Kerstboom emoticon Mijn favoooo kerstbal. Hij past totaal niet bij onze boom maar hij moest er in van mij. Ik kocht hem vorig jaar in Disney en ik vind hem gewoon zo leuk! Het is een soort van schud bol maar dan in kerstbalvorm mét Mini Mouse strikje én oortjes.
Kerstboom emoticon Mijn outfit tijdens een dagje shoppen in Utrecht! Ik slaagde niet super goed maar kocht wel een aantal dingen die ik nog aan jullie wil laten zien! Ik droeg die dag een truitje van pull&bear, een gilet van Hema, zwarte jeans van Primark, laarsjes van Le Ballon en sieraden van Oozoo, Zinzi, Guess en Primark.
Kerstboom emoticon Nog meer Primark! Ik moest nog even snel naar Eindhoven voor wat kerstcadeautjes en kon het niet laten om langs de Primark te gaan. Ik kocht wat ondergoed, sokken, een sjaal, een jurkje en een tas. Die laatste twee zie je op de foto. Ook deze komen nog terug in de shoplog als het lukt om die te maken tijdens deze extreem donkere dagen.
Kerstboom emoticon Cadeautjes!! Ik ben zo benieuwd wat ik allemaal krijg. Stiekem weet ik heel veel al hoor, maar er staan ook nog veel pakjes onder de boom die ‘unknown’ zijn, dus ik ben benieuwd!
Kerstboom emoticon Last but not least! Doe je al mee aan mijn winactie? Je kunt deze prachtige oorbellen winnen en het enige wat je hoeft te doen is me te volgen op Bloglovin’ én even een reactie achterlaten op dit artikel.

Liefs, Simone

6 thoughts on “Mijn week #12

  1. Leuke foto’s, ondanks dat het er weinig zijn🙂 Er komen weer een hoop leuke dagen aan om foto’s te maken hihi !

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

