Gellak bij Beauté Beau Jolie

Image and video hosting by TinyPic

Twee weken geleden kreeg ik een erg leuk mailtje van Treatwell, of ik misschien een behandeling uit zou willen kiezen én proberen? Natuurlijk, heel erg graag zelfs! Al snel was ik er uit dat het een gellak manicure moest worden, omdat ik mijn nagels graag tip top in orde wilde hebben voor de feestdagen. Mijn bijbaantje is zoals veel van jullie misschien wel weten in de horeca en daarom moeten mijn nagels elke week kort en nagellak vrij zijn. Nu ben ik twee weekjes vrij en greep ik mijn kans om ook eens mooie nagels te hebben.

Image and video hosting by TinyPic

Beauté Beau Jolie
Ik zocht een salon uit in mijn studentenstad en kwam al heel snel op Beauté Beau Jolie uit. Het zag er niet alleen erg mooi uit op de foto’s, ze bieden ook nog eens veel soorten behandelingen aan. Het is een kapsalon en schoonheidssalon waar ook nagelbehandelingen worden gegeven, dat klonk mij als muziek in de oren! Ik koos voor een Gellak behandeling en die heb ik afgelopen zaterdag laten doen. De salon ziet er prachtig uit, zowel de kapsalon als de schoonheidssalon: allemaal heel clean, modern en toch sfeervol.

Image and video hosting by TinyPic
De lamp waarmee gewerkt wordt en alle kleurtjes waaruit ik kon kiezen. Ik vond het erg lastig, maar ben uiteindelijk voor een donkergrijze kleur met glittertjes in alle kleuren gegaan omdat dit overal bij staat!

Image and video hosting by TinyPic
De schoonheidssalon waarin ook nagelbehandelingen plaatsvinden

De behandeling
Ik werd hartelijk ontvangen en mocht mee naar de schoonheidssalon, daar stond namelijk ook het tafeltje waarop de nagelbehandelingen worden gedaan. Ik mocht eerst een kleurtje kiezen voor de gellak en tussendoor werden mijn nagels alvast opgeruwd. De kleur werd ook nog op mijn eigen nagel aangebracht zodat ik het effect kon zien en toen ik mijn goedkeuring had gegeven konden we beginnen! Ik kreeg eerst een basecoat op en mocht daarna onder de UV-lamp. Hierna kreeg ik op iedere hand 2 laagjes lak en tussendoor ging ik weer onder de UV-lamp. De behandeling werd afgerond met een laagje topcoat. De lak zou nu zo’n 2 tot 3 weken moeten blijven zitten.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Het resultaat! Ik heb hele korte en brede nagels waardoor het lastig was om de lak aan te brengen, maar ik vind het super netjes gedaan. Ook was het een erg gezellige en leuke behandeling waar ik super tevreden over ben.

Treatwell
Voor degenen die Treatwell niet kennen is het misschien wel zo handig als ik ook nog even uitleg wat Treatwell is en doet. Het is een platform waarop heel veel bedrijven die in de beauty branche zitten samenkomen, denk hierbij aan kapsalons, nagelstudio’s, schoonheidssalons, spa’s en ga zo maar door. Je kunt hier makkelijk een salon zoeken in de buurt en via Treatwell kun je dan een boeking maken, 24 uur per dag.


En nog een Instagram foto van het eindresultaat waarop je de glitters extra goed ziet!

Liefs, Simone

 

6 thoughts on “Gellak bij Beauté Beau Jolie

Laat je een reactie achter? :-)

