Review: Essence lipsticks

Al is het kerst, toch is het tijd voor een review op deze fijne tweede kerstdag!

Image and video hosting by TinyPic

Reviewde ik afgelopen weekend al een mooie P2 lipstick, is het nu alweer tijd voor de volgende lipstick review. Deze keer review ik twee lipsticks van Essence, die ik in Duitsland kocht (maar die wel in Nederland te verkrijgen zijn hoor!) en waar ik erg benieuwd naar was.  Inmiddels ben ik er helemaal over uit wat mijn mening is, dus vond ik het tijd deze met jullie te delen.

Essence long lasting lipstick
langdurige liefde … je wordt gewoon echt verliefd op de longlasting lipsticks van essence. de lipsticks geven je lippen urenlang intense kleur zonder ze uit te drogen. je vindt zeker jouw favo kleur – van felroze en bessenrood tot subtiele nude tinten. het essence logo op de lipstick en de matte, zwarte verpakking met een ring van de bijbehorende kleur zijn echte blikvangers!
bron

Dat is wat Essence zegt over hun eigen lipsticks. Ik had ze voor deze twee kleuren al wel een keer eerder geprobeerd maar had toen de verkeerde kleur waardoor ik de lipstick niet echt een kans heb gegeven. Nu vond ik het dus tijd worden om eens goed te zoeken naar mooie kleurtjes en die vond ik!

Image and video hosting by TinyPic

Verpakking
Simpel en strak. De verpakking ziet er niet  goedkoop uit, maar ook niet extreem luxe vind ik. Prima, voor een budget lipstick. Ik vind het fijn dat je aan de zijkant kunt zien welke kleur het is, in plaats van dat je steeds op de onderkant hoeft te kijken.

Product
Dit zijn ze, de twee lipsticks die ik heb gekozen! Nummer 06 barely there en nummer 07 natural beauty. Het zijn allebei redelijk neutrale kleurtjes met een roze tint erin. Barely there is wat bruiner en Natural beauty is echt een oudroze kleur. De lipsticks hebben niet echt een geur of ‘smaak’ wat ik zelf erg prettig vind. Ze smeren goed uit en de kleur komt ook érg goed overeen met hoe ze er in de stick uitzien. De pigmentatie is dus goed!

Image and video hosting by TinyPic

Houdbaarheid
De lipstick blijft inderdaad lang zitten, erg fijn! Na een maaltijd is de lipstick er in het midden van mijn lippen wel een beetje af, dus dan moet je wel eventjes bijwerken, maar wanneer je gewoon een snack neemt en wat te drinken hoeft dat niet omdat de lipstick daarvoor goed blijft zitten.

Prijs
Deze lipsticks kosten €2,39 in Nederland, in Duitsland heb ik er €2,25 voor betaald, scheelt niet veel dus! Ik vind dit erg goedkoop voor zo’n goede lipstick.

Conclusie
Weeeeer een review waarin ik lovend ben over een product. Ik heb nu immers de laatste tijd alleen maar fijne producten gekocht en gekregen. Mocht je opzoek zijn naar een mooie lipstick, kijk dan zeker even bij Essence.

Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige tweede kerstdag hebben! Enjoy!
Liefs, Simone

7 thoughts on “Review: Essence lipsticks

  1. Pingback: Make-up look – Budgetproof | Lifeofsimone

Laat je een reactie achter? :-)

