Plog: Tripje Antwerpen dag 2 & 3

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag tijd voor de foto’s en het verslagje van dag 2 en 3 in Antwerpen. Ik hoop dat jullie ook dit artikel weer erg leuk vinden! Het zijn best veel foto’s dus laat ik maar gauw beginnen.

Dag 2

Dag 2 was de dag waarop we een hele dag in Antwerpen waren. We besteedde deze dag goed en begonnen met een heerlijk hotelontbijt. Ik nam een yoghurtje, jus d’orange, een croissantje met jam, een broodje met la vache qui rit , een appelbroodje en ei. Jummie! Stiekem nam ik daarna ook nog een wafel uit het wafelijzer dat er stond en toen zat ik héél vol!

Image and video hosting by TinyPic
Na het ontbijt maakten we ons helemaal klaar om de stad in te gaan.


Hierna gingen we shoppen. Ik kocht niet zoveel, maar wel een aantal hele leuke dingen zoals deze blouse bij Forever21.

Image and video hosting by TinyPic
Ook kocht ik de lichtroze trui die je ziet en nu ik deze foto zie heb ik heel veel spijt dat ik het metallic topje niet mee heb genomen: zo mooi! Hier zie j ook mijn nieuwe tas. Ik ben er blij mee want het is een ideaal formaat!

Image and video hosting by TinyPic
Wat een mooie winkel is het ook! Ik ben er gek op en kan er uren ronddwalen. Ik was er al best vaak geweest, een aantal keer in Antwerpen, een keer in London en twee keer in Amsterdam maar het blijft gewoon een soort van walhalla.

Image and video hosting by TinyPic
Als verrassing had ik een bierproeverijtje geregeld bij een cafeetje aan de Groenplaats, we streken neer op een mooi plekje onder de terras verwarmers en met uitzicht op de kerstmarkt. Voor mij was er niet veel proeverij aan want ik nam twee kleine fruitbiertjes, maar mijn vriend kreeg 5 biertjes oplopend van heel licht naar wat zwaarder. Ook kregen we er wat hapjes bij, leuk!

20141222_153055
Na die biertjes hadden we uiteraard zin in puntzak échte Belgische fritten. We deelden samen een puntzak van Fritkot Max, waar ik standaard heenga als ik in Antwerpen ben. Heerlijk met Curry Ketchup en mayo natuurlijk. Deze foto stuurde ik ook even naar mijn papa om hem een klein beetje jaloers te maken.


Na even lekker luieren en opfrissen en klaarmaken de deur uit voor een hapje eten. We kwamen uit bij Wagamama. Ik kende het van naam omdat het ook in Amsterdam zit en had er al zoveel goeds over gehoord dat we toen we er tegenaan liepen meteen besloten om er te gaan eten. Er stonden lange banken aan tafels waaraan je kon plaatsnemen tussen allerlei vreemde mensen, wat ik wel heel leuk vond eigenlijk! We bestelden heerlijke garnalen vooraf en als hoofdgerecht nam ik yaki udon en een homemade lemonade, heerlijk. Na deelden we kokosijs met mango saus en gebakken banaantjes met vanille ijs. Heerlijk genoten!

20141222_190650
De garnaaltjes!

20141222_200032
En het ijs!

Dag 3
Natuurlijk begonnen we de dag weer met een héérlijk ontbijtje. Een broodje met Philadelphia, een mini chocolade broodje, een mini koffie broodje, een mini croissant met aardbeien jam, roerei met spek én een yoghurtje + jus d’orange. De rest van de dag had ik weer geen honger meer, zoals de dag ervoor, haha.

20141222_182719
Natuurlijk moesten we nog even een lift spiegelselfie maken voor we naar huis vertrokken.

We namen om kwart voor 12 de trein terug naar Roosendaal en moesten vanaf daar deze keer nog 2 uur en een kwartier door naar mijn vriends huis, omdat hij de dag erna jarig was.

We hebben een heeeerlijk weekendje gehad en Antwerpen is écht een aanrader. Heel makkelijk te bereiken, niet te duur en gewoon heel erg leuk! Ik zou zo weer gaan.

Liefs,
Simone

11 thoughts on “Plog: Tripje Antwerpen dag 2 & 3

  1. Wat een leuke post! Al best een tijd geleden ben ik ooit een lang weekend naar Antwerpen en na dit gelezen te hebben wil ik zeker weer een keertje terug🙂

    Like

  2. Leuk leuk!
    Nu heb ik ook zin om te gaan shoppen haha. Volgens mij heb je lekker genoten. Ook leuk dat je zo’n bierproeverijtje hebt geregeld. Ik ga binnenkort een weekendje weg naar Gent, kijk ik ook super erg naar uit. Lekker shoppen, eten en drinken🙂.

    Like

  3. Als ik dit bekijk mis ik de vakantie die ik vorig jaar met mijn vriend in antwerpen had best wel. Antwerpen is een hele leuke stad. De forever21 door vond ik ook echt leuker dan in Amsterdam. Ik heb daar mijn favoriete blazer, top en jurkje gekocht. Het was even een wilde uitgave, maar ik draag ze zo ontzettend vaak!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

