Mijn week #13

Jaaa, eindelijk weer eens veel foto’s gemaakt die ik heel graag met jullie deel. Dit is alweer mijn laatste diary van 2014 maar zeker niet mijn laatste ooit. Ik vind het zo leuk om deze diary te maken elke week, heel fijn ook om zo’n overzicht te hebben. Het was de week van Antwerpen, samen zijn met mijn vriend en familie, kerstmis, lekker eten en veel gezelligheid, ook vooral géén school. Heerlijk!

Image and video hosting by TinyPic

Mijn nieuwe sjaal (Primark) en ketting (H&M), ik heb veel geshopt dus eigenlijk ben ik jullie wel een shoplog verschuldigd!
Make-uppies!
Enorm fijne P2 lipstick waar ik een review over schreef.
Nog een foto van mijn kerstpakketje! Ik dacht dat ik niets zou krijgen maar kreeg een enorme hamburgerdoos met daarin een plaid, kaars, mokken en chocolademelk stokjes.
♥ Voor de vakantie maakte ik mijn bed nog even opnieuw op, altijd heerlijk om in een fris bed te slapen.
  Ik ging naar Beauté By Jolie namens Treatwell en daar kreeg ik voor het eerst gel nagellak.

Image and video hosting by TinyPic
  Lekker uiteten in Antwerpen bij Wagamama.
♥ Ho ho ho! Ik telde al maanden af naar Antwerpen en toen was het opeens zo ver.
Hotelontbijtjes are the best.
De blogpost over gelnagellak.
Het mooie station van Antwerpen
  Een heerlijk avondje uiteten in Antwerpen, burgers, frietjes en cheesecake.

Image and video hosting by TinyPic
Nieuw topje van Forever21! Erg blij mee.
En ook een nieuw kettinkje. Vind hem zo leuk en lekker subtiel.
Terug van Antwerpen, ditmaal bij mijn vriend thuis. Lekker bloggen onder genot van de kerstboom.
Ik zei het al. Hotelontbijtjes for the win.
De moeder van mijn vriend bereidde een lekker kerstavond dinertje én dekte de tafel voor.
  Mijn vriend was 24 december ook nog eens jarig. Hij werd 23 en we zijn soms een beetje in een rare bui, haha!

Image and video hosting by TinyPic
  Op eerste kerstdag ging ik uiteten met de schoonfamilie, maar hier heb ik helaas geen foto’s van. Op tweede kerstdag aten mijn vriend en ik bij mijn ouders thuis, na een heerlijke dag vol met cadeautjes en spelletjes. Ik begon met carpaccio (de rest met garnalen cocktail) en een heerlijke witte wijn. Daarna gingen we uitgebreid gourmetten met naast een vleesschotel ook een grote visschotel. Yum!
  Ik kreeg onder andere deze mooie ring van mijn ouders!
  De rest van mijn cadeautjes, stay tuned want de blogpost komt eraan.
  Wakker worden met een enorm pak sneeuw op een vrije dag, fantastische combinatie! Winter wonderland!

Image and video hosting by TinyPic
Ik zag heel veel leuke dingen bij Guts Gusto en besloot uiteindelijk de laarsjes te bestellen. Het was al laat en ik besloot het de volgende dag te doen waardoor ik heel veel geluk had, namelijk 50% korting! Ik twijfel nog of ik de andere twee items ook ga bestellen want ik vind het zo leuk!
Wandelen in het winter wonderland! Heerlijk.
Na ruim een week zit de gellak nog fantastisch.
Leftovers van kerst combineren met normaal eten. Carpaccio wraps, vind ik niet erg!
  Op de foto met Don (of is het Cor?) van Cor en Don. Op stations hangen posters en met een selfie kun je een reischeque van €1000 winnen.

Zo! Dat was een flink verslag haha. Ik hoop dat komende week weer zo fijn word en dat jullie ook een top week hebben gehad.
Geniet van de laatste dagen van 2014 en heb een geweldige jaarwisseling.

Liefs, Simone

12 thoughts on “Mijn week #13

  1. Ik wil ook wel weer een keer naar Antwerpen! Misschien volgend jaar🙂
    En gek doen met je vriend moet kunnen he hihi. Is toch leuk! Je bent goed verwend met kerst zie ik!

    Like

  2. Wat heerlijk veel foto’s! En oh, die laarsjes van Guts Gusto zijn zo leuk!❤ En je topje van Forever 21 ook! Ik wens jou alvast een hele fijne jaarwisseling & veel geluk in 2015❤

    Like

  3. Wat een superleuk kerstpakket en origineel ingepakt wauw! Je nieuwe topje vind ik erg mooi, en oh ik wil ook ooit nog eens naar Antwerpen! Het ziet eruit als een leuke week! Fijn 2015❤

    Like

  4. Wat heb je prachtige cadeau’s gehad! Vooral de ring van je ouders is zooo mooi❤ En wauw zo mooi dat pak sneeuw, hier is helaas geen enkel vlokje gevallen.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

