Mijn kerstcadeautjes

Image and video hosting by TinyPic

Oooh wat ben ik weer verwend. Sinterklaas vierde ik bij mijn schoonfamilie met cadeautjes en bij mijn ouders thuis deden we cadeautjes met kerst. Ik heb naast heel veel leuke cadeautjes gekregen ook heel veel leuke cadeautjes gegeven waardoor het lekker vol lag onder onze gezellige kerstboom. Vandaag laat ik al mijn cadeautjes aan jullie zien.

Image and video hosting by TinyPic
Allereerst kregen mijn vriend en ik allebei een leuke krasbox met daarin 5 krasloten. Dat was even spannend, haha. Ik had uiteindelijk €9,00 en mijn vriend €2,00. Achja, beter dan niks toch en het was heel leuk om te krassen!

Image and video hosting by TinyPic
Ik kreeg twee HEERLIJKE geurtjes. Hier ben ik echt fantastisch blij mee. Ze zijn allebei helemaal mijn ding en ik wilde beiden al lang hebben.

Image and video hosting by TinyPic
De flacons zijn al pareltjes!

Image and video hosting by TinyPic
Nog meer geurtjes. Een heerlijke bodymist van H&M die ik per toeval tegen kwam in Antwerpen, mijn vriend kocht hem stiekem voor me en is erg lekker. Ik wilde heel graag een Rituals deo proberen maar vond €8,00 zo veel, daarom vroeg ik ook deze voor kerstmis!

Image and video hosting by TinyPic
Sieraden! Altijd goed. Leuke oorbelletjes van mijn vriend en een mooie ring van mijn ouders.

Image and video hosting by TinyPic
Mooi he?

Image and video hosting by TinyPic
WAUW! Eindelijk soft & gentle van MAC. Hier ben ik onwijs blij mee.

Image and video hosting by TinyPic
ZO mooi!

Heb jij ook cadeautjes gekregen met kerst? Als je ergens een review van wil zien, dan hoor ik het heel graag!
Liefs, Simone

9 thoughts on “Mijn kerstcadeautjes

  1. Waaaauw, wat ben je onwijs verwend❤ Allebei de geuren heb ik ook, ze zijn zo lekker. En soft and gentle is echt te pretty voor woorden, ik kan niet meer zonder. Alvast een heel gelukkig nieuwjaar gewenst lieve Simone!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

