5 best gelezen artikelen 2014

Zo telde ik al vanaf de zomer af vanaf kerst, zo is het nieuwe jaar nu al weer in zicht en ligt kerst alweer achter ons. Ik heb een geweldig gezellige kerst gehad met vooral heel veel lekker eten en ga me nu lekker focussen op het nieuwe jaar. Voor we dat nieuwe jaar ingaan lijkt het me leuk om de 5 meest gelezen artikelen van afgelopen jaar met jullie te delen!

1: Inspiratie: Kerstdesserts part II
Een heerlijk kerst dessert is witte chocolade panna cotta met gekaramelisserde pecannoten en chocolade ganache. Witte chocolade panna cotta van Uit Pauline’s keuken (Nederlands recept)

Dit artikel staat echt met stipt op nummer één. Het is een inspiratie artikel voor het kerstdessert, allemaal lekkere receptjes voor nagerechten die ook heel lekker zijn voor een gewoon etentje, en dus niet alleen met kerst kunnen. Ik heb dit artikel vorig jaar ook gemaakt en dat artikel is echt een all-time favourite.

2: Inspiratie: 5x eindjaarsoutfit

Image and video hosting by TinyPic
Jullie houden van inspiratie volgens mij! Deze post staat vol met mooie kleding en accessoires, gecombineerd in vijf verschillende outfits, variërend van heel feestelijk tot lekker comfy.

3: Foto shoplog DM (veel!)
Image and video hosting by TinyPic
Begin december ging ik shoppen in Duitsland en ik kwam met heel wat tasjes van de DM weer thuis. Ik besloot alles vast te leggen op foto en er een shoplog van te maken. Heel leuk om te doen en heel leuk om alle leuke reacties te lezen.

4: Mijn favoriete Instagrammers

(bron@blushshop)

Instagram is echt mijn favoriete social media kanaal OOIT. Ik gebruik het zo mega vaak en heb dan ook al 1100+ foto’s geupload. Ik krijg steeds meer volgers maar ik volg ook heel veel mensen. Een aantal van mijn favorieten zette ik in november op een rijtje. Op dit moment zijn er al weer een hoop nieuwe favorieten bijgekomen dus wellicht komt er binnenkort weer een nieuw artikel.

5: Mijn sinterklaas cadeautjes
Image and video hosting by TinyPic
Ik kreeg héle leuke cadeautjes voor sinterklaas en heb die met alle plezier aan jullie geshowd, aan jullie reacties te lezen vonden jullie het artikel ook érg leuk en daar word ik dan weer blij van!

Daarnaast zijn alle artikelen over mijn week in foto’s erg populair! Heel erg leuk om te zien. De artikelen die ik de laatste fase van 2014 heb geplaatst zijn het populairst en dat vind ik eigenlijk heel leuk om te zien want ik merk gewoon dat ik steeds meer bezoekers krijg, meer volgers en meer reacties: super leuk en fijn!

Ik hoop dat jullie in 2015 ook allemaal mijn blog blijven lezen en lekker blijven reageren, want dat is de kers op de taart van het bloggen! Als jullie nog ideeën, tips of aanvraagjes voor artikelen hebben dan hoor ik dat natuurlijk ook heel graag.

Liefs, Simone
PS: doe je al mee aan deze leuke winactie?

5 thoughts on “5 best gelezen artikelen 2014

Laat je een reactie achter? :-)

