Dear You goodies (&WIN shoptegoed) (GESLOTEN!)

Image and video hosting by TinyPic

Wat zijn er toch veel leuke webshops te vinden op het internet tegenwoordig. Ik vind dat ZO leuk! Vooral de wat kleinere webshops die door één persoon worden gerund en waar allerlei leuke fashion / sieraden items verkocht worden. Dear You is zo’n webshop. Chantal, de lieve eigenaresse van de webshop, verkoopt heel veel spulletjes met een heel hoog ‘hebben’ gehalte.

Ik bestelde 2 dagen geleden en gister lagen mijn goodies al op de mat in een fantastisch pakje.Kijk snel verder om mijn goodies te bewonderen en natuurlijk voor de winactie!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
De enveloppe was al leuk door de washitape die erop zat, maar toen ik de enveloppe openmaakte werd ik echt blij verrast. Cadeautjes! Ziet dit er niet geweldig leuk uit?

Image and video hosting by TinyPic
Prachtige armbandjes, ik ben er zo onwijs blij mee. Ze staan prachtig bij elkaar, bij mijn zilveren Zinzi ring en mijn zilveren Oozoo horloge.

Image and video hosting by TinyPic
Prachtig vind ik ze! De linker kost €4,50 en de rechter, met het mooie Swarovski steentje kost €5,00 in de webshop.

Image and video hosting by TinyPic
De porto! Hij heeft een echt dierenvachtje en is in het echt een tikje donkerder. Deze was €7,50.

Image and video hosting by TinyPic
Lekker ruim! Genoeg ruimte voor pasjes, bonnetjes en natuurlijk geld, haha.

Image and video hosting by TinyPic
Hier zie je goed dat het een vachtje is. Ook heeft de portemonnee een mooie gouden rits.

WIN WIN WIN
Daarnaast heb ik nog iets ontzettend leuks voor jullie. Ik mag, namens Chantal, €10,00 shoptegoed te besteden bij Dear You verloten.

Dear You verkoopt ontzettend veel mooie spulletjes, zoals deze:
Image and video hosting by TinyPic
En het mooiste: alles (behalve de horloge) is onder de €10,00!

Wat moet je doen?
Like de Facebook pagina van Dear You
Volg mijn blog op Bloglovin’ en like dit artikel
– Laat een reactie achter onder dit artikel

Je kunt meedoen tot 12 januari 2015. Hierna wordt de winnares bepaald aan de hand van Random.org. Als je de winnares bent ontvang je persoonlijk een mailtje. Zorg dus dat je een geldig e-mail adres invult.

Alvast heel veel succes! We hopen dat jullie allemaal mee doen!
Veel liefs,
Simone

 De winnares is inmiddels bepaald via Random.org. Het is Anke geworden en zij is inmiddels gemaild. Gefeliciteerd Anke!

26 thoughts on “Dear You goodies (&WIN shoptegoed) (GESLOTEN!)

  1. Ik zag het al op Instagram voorbij komen. Wat een leuke webshop🙂 Die armbandjes zij cute!
    Ik wil dus graag weer een kansje wagen!

    Like

  2. Pingback: 5 best gelezen artikelen 2014 |

  3. Pingback: 2015 |

  4. Pingback: Missie mooie warme winterjas: geslaagd! |

  5. Pingback: MAC mineralize skinfinish: Soft & Gentle |

  6. Pingback: Nieuwe boots! |

  7. Pingback: Mijn week #14 |

  8. Pingback: Sale shoplog: Lush, Zara en The Body Shop |

  9. Pingback: Review: Rituals Sakura Deodorant |

  10. het lijkt me erg leuk om die portemonnee te winnen zonder dat ik op een stelletje trollen moet gaan oppassen voor die portemonnee. Ik heb aan alle eisen voldaan, dus even duimen.

    Like

  11. Pingback: Mijn healthy lifestyle: en nu echt! |

  12. Ik doe graag mee!
    – Ik heb de FB pagina geliked (Jolet Sligter)
    – Ik volg je op Bloglovin’ en heb het artikel geliked

    Keeping my fingers crossed!

    Like

  13. Pingback: Mijn week #15 – ziek zijn, badderen en back to healthy |

Laat je een reactie achter? :-)

