Missie mooie warme winterjas: geslaagd!

Image and video hosting by TinyPic
Ik heb zoveel winterjassen maar geen warme én mooie in een. Ik heb twee winterjassen die heel dik en warm zijn, maar waarin ik me absoluut niet prettig voel, en daarnaast heb ik nog 3 jassen die ik sowieso niet zo fijn vind en wil verkopen en nog 2 jassen die ik wél mooi vind maar die niet heel warm zijn.

Ik was opzoek naar een mooie maar ‘nette’ en aansluitende parka, met een niet te grote bontkraag in een donkerblauwe kleur. Ik kon hem nergens vinden tot ik even bij de Hema binnenliep waar ik er per ongeluk tegen aan liep. Ik paste hem en nam hem mee. Het mooiste: het was de laatste én hij was €30,00. Ik ben happy!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Mijn haar lijkt hier rood, maar dat is in het echt niet zo hoor. Beetje gek!

Image and video hosting by TinyPic
Dit is de kleur in het echt!

Image and video hosting by TinyPic
Hij heeft een lekkere warme muts! Altijd fijn met de sneeuw, hagel en regen.

Ik heb voor het eerst foto’s van mijn kleding proberen te maken, samen met mijn moeder. Helaas zijn niet alle foto’s scherp en ik sta er ook niet zo prachtig op, maar het gaat om het idee toch?

Wat vind je van mijn nieuwe jas?
Liefs, Simone

PS: doe je al mee aan deze leuke winactie?

10 thoughts on “Missie mooie warme winterjas: geslaagd!

  1. Mooie jas heb je geshopt en hij ziet er idd erg warm uit! Lastig he, met foto’s soms! Ik schiet soms weleens wat foto’s met de spiegelreflex en berg dan alles op. Kom ik later thuis en bekijk ik de foto’s zijn sommige niet goed genoeg. En dan is het weer te donker en grrr. Haha.

    Like

  2. Pingback: Mijn week #14 |

Laat je een reactie achter? :-)

