MAC mineralize skinfinish: Soft & Gentle

Image and video hosting by TinyPic
Ik heb maar één woord voor MAC’s soft & gentle en dat is: WAUW! Ik was al heel lang op zoek naar de perfecte highlighter en bleef maar terug komen bij MAC. Steeds kwam het er alleen niet van om hem te kopen, want het is toch een best wel prijzig pareltje. Afgelopen kerst werd ik héél erg blij gemaakt, want ik kreeg soft & gentle cadeau, fantastisch! Ik ben er zo ontzettend blij mee dat ik graag mijn foto’s en een review met jullie deel.

Image and video hosting by TinyPic
Mooi is ‘ie he? Het is een highlighter, die je kunt gebruiken op onder andere je jukbeenderen, maar ook op je wenkbrauwbot bijvoorbeeld. De kleur staat volgens de dame bij de MAC corner in de Douglas in Utrecht iedereen! De kleur is lichtroze met een warme ondertoon en de shimmers zijn iniminie, maar prachtig.

Image and video hosting by TinyPic
Soft & Gentle heet de kleur, zoals ik al zei.

Image and video hosting by TinyPic
Onwijs goede pigmentatie zoals je ziet! Er komt meteen veel kleur vanaf wanneer ik er met mijn vinger overheen ga. Met je poederkwast is dit natuurlijk wel minder, maar dat is alleen maar goed, want het discobal effect is ook niet wat je wil.

Image and video hosting by TinyPic
Mooi he?! Hier heb ik hem direct aangebracht met mijn vinger. Je kunt hem ook nog lichtjes uitvagen voor een subtieler effect.

Image and video hosting by TinyPic
Op mijn wangen!

Image and video hosting by TinyPic
Zonder flits

Image and video hosting by TinyPic
Met flits, dit effect krijg je dus ook wanneer je buiten loopt!

Image and video hosting by TinyPic
Ik kan het niet laten om hem nog één keer te showen.

Dit pareltje kost je €29,50 wat ik wel een hele prijs vind, maar de verpakking is groot en de kwaliteit is zo goed dat je maar heel weinig nodig hebt. Wanneer je op zoek bent naar een mooie highlighter moet je zeker eens langs bij MAC want ik raad soft & gentle echt aan iedereen aan!

Liefs, Simone

PS: doe je al mee aan deze leuke winactie?

15 thoughts on “MAC mineralize skinfinish: Soft & Gentle

  1. Wat een mooi product! Mooie foto’s ook🙂 ik gebruik nooit highlighter, maar ik word er wel steeds mee lekker gemaakt op andere blogs dat ik wel nieuwsgierig wordt of het echt een meerwaarde heeft🙂 staat je in ieder geval super!

    Like

  2. Dat had ik ook echt precies haha! Daarom was ik eerst op zoek naar een goedkopere vervanger maar uiteindelijk kwam ik toch uit bij deze en ik vind hem echt érg mooi! En dankjewel voor het compliment, heel lief!!

    Like

  3. Wauw, wat een supermooie foto’s heb je gemaakt Simone! Ik vind de highlighter echt super mooi, als ik ooit een product van MAC aan ga schaffen, is deze als eerste aan de beurt. Ik vind het namelijk toch best wel duur!

    Like

  4. Pingback: Mijn week #14 |

  5. Pingback: Mijn favorieten – Januari |

  6. Pingback: MUA review & look | Lifeofsimone

Laat je een reactie achter? :-)

