Nieuwe boots!

Image and video hosting by TinyPic

Weer een missie geslaagd! Zoals je waarschijnlijk wel al hebt kunnen raden heb ik dit maal laarsjes naar wens kunnen bemachtigen! Elk jaar weer vind ik het lastig om nieuwe laarsjes te vinden die overal bij kunnen. Ik wil ze zowel netjes als casual kunnen dragen, onder jurkjes, rokjes en jeans, daarnaast moeten ze te betalen zijn en natuurlijk lekker lopen. Elk jaar lukt het me uiteindelijk wel maar dit jaar duurde het wel érg lang. Ik ben al vanaf september aan het zoeken en ik had het inmiddels bijna opgegeven. Tot ik op Guts & Gusto terecht kwam, een enorm leuke fashion webshop. Ik zag meteen leuke laarsjes maar twijfelde bij het idee dat ik ze misschien wel niet zou passen en ze dan weer terug moest sturen.

Maar,vorige week was het raak. De laarsjes gingen niet uit mijn hoofd en ik hoopte enorm dat Guts & Gusto ze nog zou hebben. Ik ging naar de site, vond de laarsjes, zag mijn maat (als enige maat nog) en 50% korting. Twee klikjes later waren ze besteld en de volgende dag al had ik ze in huis en.. ZE ZIJN MOOI!

Image and video hosting by TinyPic
Ze kwamen binnen als een cadeau, onwijs leuk. Toen ik de roze zak als een malle opentrok vond ik een doos in bruin papier met daarom een mooi oranje lintje met een persoonlijk berichtje daarop.

Image and video hosting by TinyPic
Er zit een klein sleehakje in de laarsjes wat ik echt heel erg gaaf vind. Hierdoor lijken mijn voeten (maat 40) eindelijk ook eens een keertje klein en smal in plaats van groot. Ze zitten ook onwijs goed!

Image and video hosting by TinyPic
De bovenkant. Mooie smalle laarsjes met ronde neusjes. Vind ik mooi!

Zoals je wel kunt merken ben ik er ontzettend blij mee. Inmiddels heb ik alweer een hele hoop items in de webshop gezien die ik heel graag wil hebben!


Jurkje, €39,99


Poncho, €25,00

Horloge €19,99


Tas, €39,99


Jurk, €39,99


Blouse €34,99


Jas €59,99

Korting!
Het eerste jurkje en de poncho wil ik heel graag hebben. Wie weet ga ik ze nog wel bestellen! Mocht je ook iets willen bestellen, dan heb ik iets heel leuks voor je! Ik mag jullie namelijk een 20% kortingscode aanbieden. Deze kun je gebruiken door bij je bestelling de code: LIFEOFSIM in te vullen.

Wat vind je van mijn boots?
Liefs, Simone

PS: doe je al mee aan deze leuke winactie?

11 thoughts on “Nieuwe boots!

Laat je een reactie achter? :-)

