Mijn week: Geshopt, Oud&Nieuw en een goed begin #14

Woew! Het begint te wennen, dat foto’s maken! Ik heb een onwijs leuke week gehad en daarbij ook veel foto’s gemaakt, dus heb ik genoeg aan jullie te showen vandaag. Laat ik maar snel beginnen!

Image and video hosting by TinyPic

Yankee Candle in een mooie brander van Scent Chips, het beste van twee werelden samen. Ik heb samen met mijn mama gelukkig nog 3 ‘snow in love’ tarts van Yankee Candle kunnen bemachtigen. Deze zijn van de kerstcollectie die elk jaar uitkomt en ze zijn heerlijk!
In het zelfde winkelcentrum liep ik eindelijk aan tegen een hele mooie en warme jas aan, waar ik al direct heel erg happy van werd.
Dit is ‘m! Meer over mijn jas lees je hier.
Prachtige sjaal! Deze kwam ik tegen op de Instagram van GutsGusto en je kon hem winnen door te re-posten. Helaas niet gewonnen, maar misschien ga ik hem nog bestellen als hij nog terug komt in de webshop want ik vind hem zo mooooi!

Image and video hosting by TinyPic
Nog zo’n leuke winactie waar ik aan mee doe via Instagram. Via mijn Instagram @simone_vissers kun je zien hoe ik heb meegedaan, mocht je dat ook willen doen.
En ik organiseerde natuurlijk zelf een winactie!
Met het shoptegoed zou je deze goodies kunnen kopen. Mooi he?
Ook blogde ik over deze beauty: MAC soft & gentle.
Image and video hosting by TinyPic
Happy New Year!!
Heerlijk borrelen en gezellig kletsen en spelletjes spelen. Beste oudjaars avond in tijden.
Na middernacht natuurlijk nog even lekker eten, haha! Beetje gekke foto maar het was eeeerg lekker.
2015, I’m ready for ya!

Image and video hosting by TinyPic
It is all about the details! Mijn gellak zat na 2 weken nog steeds perfect. Inmiddels heb ik hem er toch afgehaald want ik moet binnenkort weer werken, maar het was echt zeker de moeite waard. Wanneer ik stop in de horeca ga ik dit zeker vaker doen.
Nieuwe boots!
En op dezelfde dag vielen er nog meer cadeautjes op de mat!
Ik maakte ook even heerlijke chocoladebroodjes voor het nieuwe jaar begon nog. Nog eventjes zondigen.
Image and video hosting by TinyPic
♡ Beide armbandjes zou je kunnen bestellen van het shoptegoed, leuk he!
♡ Ik begon het nieuwe jaar goed, een lange douche met deze fantastische spulletjes.
♡ Jum! Heerlijk fruit.
♡ Mijn vriend vierde zijn 23ste verjaardag voor zijn familie en natuurlijk was ik daarbij. Dit was mijn look.

Afgelopen weekend was ik helaas gevloerd door enorme hoofdpijn, maar dat is inmiddels weer wat minder. Komende week moet ik helaas weer naar school, maar dat mag de pret niet drukken. Zaterdag ga ik een aantal bloggers ontmoeten in Eindhoven, onwijs leuk! Fijne week allemaal.

Liefs, Simone

PS: doe je al mee aan deze leuke winactie?

15 thoughts on “Mijn week: Geshopt, Oud&Nieuw en een goed begin #14

  1. Leuke foto’s weer! Ik zie een hoop leuke en nieuwe items🙂
    En wat leuk dat je bloggers gaat ontmoeten, wat gaan jullie doen? (Ben niet nieuwsgierig hihi)

    Like

  2. Hihi, dat mag hoor, nieuwsgierig zijn! We hebben afgesproken met een aantal bloggers, vooral uit Brabant om in Eindhoven te gaan lunchen en eventueel daarna nog te gaan shoppen! Als je ook zin hebt om mee te gaan kun je je even aanmelden op de facebook pagina Brabo Bloggers!

    Liked by 1 person

  3. Lijkt me wel leuk, maar is het de bedoeling om jezelf aan te melden? Ik wil me niet zelf uitnodigen ofzo hihi. En ik weet niet of ik het durf haha

    Like

  4. Haha ja daar zit ik dus ook nog mee, vind het ook best spannend! Er zijn twee meiden (Evelien en Amy) die het hebben georganiseerd en verder mag iedereen zich aanmelden die dat leuk vind! Er hebben zich al best veel meiden aangemeld en er komen er ook best wat volgens mij!! Gewoon doen🙂

    Like

  5. Prachtige foto’s! En wat is Soft and Gentle een beauty he ?<3 Wat leuk dat je een aantal bloggers gaat ontmoeten, alvast veel plezier gewenst!

    Like

  6. Dankjewel! Ben er ook super blij mee! Ik heb ze gekocht bij GutsGusto, een webshop! Ik heb daar nu een kortingscode voor 20% korting van: LIFEOFSIM🙂

    Like

  7. Ah thanks voor de kortingscode!❤ Alleen je laarsjes staan er niet meer tussen😦 maar ik ga nu even snuffelen of ik nog iets leuks kan vinden haha

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

