Sale shoplog: Lush, Zara en The Body Shop

Image and video hosting by TinyPic
Om de vakantie goed af te sluiten móest ik gewoon nog even de stad in. Het is natuurlijk overal sale en dat kon ik niet zomaar aan me voorbij laten gaan. Afgelopen zondag was het prachtig weer dus ik nam de fiets en de trein naar Den Bosch en slenterde lekker in mijn eentje een middagje rond. Uiteindelijk kocht ik wat leuke dingen bij Lush, Zara en The Body Shop die ik graag aan jullie wil laten zien! Benieuwd wat ik allemaal heb gekocht? Kijk dan snel verder.

Image and video hosting by TinyPic
Allereerst ging ik naar The Body Shop. Ik had verwacht dat er niet veel meer van de kerstcollectie over zou zijn maar er was dus echt nog alles. Juist daarom wist ik niet meer wat ik nu moest kiezen waardoor ik maar één ding heb meegenomen. Ach, is weer goed voor de portemonnee! Ik nam de Vanilla Brûlée body butter mee. Deze grote pot mocht ik voor €8,00 meenemen in plaats van de oorspronkelijke €16,00.

Image and video hosting by TinyPic
Heerlijk zo’n nieuwe pot!

Image and video hosting by TinyPic
Ook kreeg ik er een sample bij van een douchegel, namelijk de cacao variant, ik ben erg benieuwd!

Image and video hosting by TinyPic
Ik vind de pot alleen al zo mooi! Vooral die kleine sterretjes op de rand.

Image and video hosting by TinyPic
En toen snel door naar Lush! Ook daar had ik verwacht niet veel sale meer aan te treffen, maar niets was minder waar. Ook hier had dat hetzelfde effect op mij, maar ik nam wel twee hele fijne dingen mee.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Butterball en Christmas Eve. Samen voor maar €4,50! Goede vondst al zeg ik het zelf. Butterball heb ik inmiddels al met veel plezier gebruikt.
Image and video hosting by TinyPic
En dan mijn Zara aankoopjes! Ik nam een zandkleurig dik vest mee, welke afgeprijsd was naar €19,99. Het shirt eronder kocht ik ook, voor maar €5,99. Ik heb beiden een maatje groter genomen, omdat ik dat leuk vind staan! Op deze foto lijkt het misschien heel vormeloos, maar ik ga proberen gauw een outfitpost te maken!

Image and video hosting by TinyPic
Hier zie je de afwerking en het stofje van het vest goed. Erg mooi vind ik, basic en simpel maar met veel te combineren!

Image and video hosting by TinyPic
Hier zie je de kleur goed en de band die langs de hals naar beneden loopt.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
En hier zie je het shirt beter.

Ik ben weer helemaal blij. Ik mag van mezelf nog een broek en een jurk voor mijn 21ste verjaardag shoppen en daarna is het even gedaan met kleding en beauty shoppen. Ik ga weer een no buy houden tot ongeveer 6 februari!

Wat vind je van mijn aankoopjes?
Liefs, Simone


PS: doe je al mee aan deze leuke winactie waarbij je shoptegoed kunt winnen te besteden bij  sieraden webshop Dear You.

13 thoughts on “Sale shoplog: Lush, Zara en The Body Shop

  1. Leuk geshopt zeg! Ik ben afgelopen weekend ook even aan het sale-shoppen geweest. Meestal lukt het me nooit echt, omdat mijn maat altijd is uitverkocht, maar dit keer heb ik toch twee shirtjes weten te bemachtigen.🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

