Review: Rituals Sakura Deodorant

Image and video hosting by TinyPic

Een review over een deo? Ja echt! Ik heb het laatste jaar onwijs veel deo’s uitgeprobeerd en dit was een van de weinigen die eruit sprong, in deze review ga ik natuurlijk toelichten waarom dan.

Ik heb heel veel kleding die gemaakt is van chiffon en polyester, echt van die onnatuurlijke stofjes. Ik vind deze stoffen vaak erg mooi, maar er zit wel een groot nadeel aan, want je gaat er echt sneller van zweten. Vooral als je op de fiets zit, dik aangekleed met een dikke jas eroverheen. Ik heb echt een grote hekel aan zweten, zoals denk ik iedereen. Dus op zoek naar een goede deo dan maar! Ik ging van rexona, naar odorex, naar 8×4, naar fa, naar dove en uiteindelijk naar Rituals waarover ik nu al kan verklappen dat ik daar voorlopig bij blijf.


Verpakking
De fles is het eerste pluspunt! Vormgegeven in de traditionele Rituals stijl: mooi, rustig en verzorgd. Er zit een normale spuitkop op waar een best wel stevige nevel uit komt. De fles is kort en breed, wat ik mooi vind, en bevat 150 ML product.

Image and video hosting by TinyPic

Product
Het werkt! Het werkt echt perfect. Ik was aan het twijfelen om een lady speedstick te bestellen maar iets hield me tegen. Zo’n plakkerige stick lijkt me niet echt iets voor mij en ik ben toch meer van de sprays. Per toeval kwam ik deze van Rituals tegen, maar de prijs hield me ook nog even tegen. Toen ik nog een kerstcadeautje mocht uitzoeken besloot ik voor deze deo te gaan, zodat ik hem eens kon uitproberen. Misschien een gek kerstcadeau, maar ik ben er blij mee!

Ik spuit de deo ‘s ochtends na het douchen op en ben de gehele dag bestand tegen zweten. ‘S avonds ruik ik nog steeds alleen de lekkere en subtiele geur van de deodorant. Precies wat een deo hoort te doen naar mijn mening.

https://i0.wp.com/demandware.edgesuite.net/aanu_prd/on/demandware.static/Sites-EU-Site/Sites-rituals-catalog/nl_NL/v1420032339183/images/zoom/2431%20-%2012431%20Sakura%20Silk%20spray%20PRO.jpgQi Gong -  Spray - Deodorant | Ritualshttps://i2.wp.com/demandware.edgesuite.net/aanu_prd/on/demandware.static/Sites-EU-Site/Sites-rituals-catalog/nl_NL/v1420032339183/images/zoom/6878.jpg

Naast de Sakura versie, is er ook nog de Qi Gong en Mandarin Bliss variant.
Bron

Prijs
De prijs, tja.. €8,00 voor een deodorant is niet weinig. In de aanbieding kun je ze van Dove et cetera al voor €1,50 kopen. Maar het is het waard, echt waar. Deze deo werkt onwijs goed en geeft ook een veel luxer gevoel.

Conclusie
Mocht je dus op zoek zijn naar een deodorant die net dat beetje meer bescherming biedt en ook nog eens heerlijk ruikt? Dan moet je zeker voor Rituals gaan.

Liefs Simone,

PS: doe je al mee aan deze leuke winactie?

13 thoughts on “Review: Rituals Sakura Deodorant

  1. Klinkt als een fijne deo! Ik ben tevreden met goedkope(re) versies dus zal denk ik niet snel zo een kopen.. Maar wie weet !

    Like

  2. @Simplynspecial Hij is super fijn, maar inderdaad wel prijzig. En hij is nu alweer bijna leeg.. elke drie weken zo’n deo kopen word me ook een beetje te gek haha maar hij is erg fijn!

    Liked by 1 person

  3. Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze van rituals deodorant had, maar nu ik dit leed is het misschien maar de moeite waard om m eens te proberen!
    xxx

    Like

  4. Ik zweer bij de Lady Speedstick deo’s, super jammer dat ze niet in Nederland te koop zijn (of in ieder geval heel moeilijk verkrijgbaar zijn), maar ik heb nog een aantal backups haha.

    Like

  5. Pingback: Mijn week #15 – ziek zijn, badderen en back to healthy |

Laat je een reactie achter? :-)

