Make-up look – Urban Decay Naked 3

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Wat ben ik toch blij met het Naked 3 palette van Urban Decay. Ik gebruik het palette heel vaak en besloot daarom dat ik maar eens een look moest fotograferen. Vorig jaar won ik het palette, vlak voor ik hem zelf wilde gaan bestellen! Ik was zoooo blij en ben dat nog steeds, want het is echt een pareltje. Het is een look geworden met veel roze, glinstering en een tikkeltje bruin. Ik vind het een romantische look die geschikt is voor elke dag รฉn avond. Kijk snel verder voor mijn look.

De look
Image and video hosting by TinyPic
Het is een roze met bruine look. Ik heb voor deze look vijf tinten uit het Naked3 palette van Urban Decay gebruikt. De kleuren die ik heb gebruikt vind je hieronder terug. Ik heb rommelige brows, I know! Daar ga ik snel mee aan de slag. Ze zijn nog steeds aan het groeien omdat ik ze binnenkort wil laten doen met een touwtje.

Image and video hosting by TinyPic
Ik begon met het aanbrengen van highlighter op mijn wenkbrauwbot. Hierna nam ik de kleur Mugshot en bracht deze aan in mijn crease en in de buitenste ooghoek. Dit blendde ik meteen een beetje met een blendingbrush. Hierna nam ik de lichtste roze kleur Dust en deze bracht ik in mijn binnenste ooghoek aan. Dust en Mugshot bracht ik ook meteen onder mijn ooglid aan met een dun kwastje. Hierna nam ik Buzz, een donkerdere roze kleur en deze bracht ik op mijn bewegende ooglid aan. Ik nam een blendingbrush met hierop de bronzen kleur Trick, hiermee blendde ik het geheel uit. Als laatst bracht ik nog wat extra van de highlighter Strange aan op mijn wenkbrauwbot.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nog even met flits, waardoor je de glinstering in de oogschaduw goed ziet! Verder gebruikte ik nog de Essence Liquid Ink eyeliner en de Essence I love Extreme mascara op mijn ogen.

Het palette
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Wat ik verder heb gebruikt:
– Essence Stay allday concealer in 010
– Essence All about matte foundation in 10 matt beige
– Catrice poeder in 00 transparant
– Miss Sporty Ooh! blushed again blush in 006 Flirtatious
– MAC mineralize skinfinish soft & gentle als highlighter
– Essence wenkbrauwpotlood in donkerbruin
– Essence lipstick 07, natural beauty

Wat vind je van deze lichte en draagbare, tikkeltje romantische look?
Liefs, Simone

PS: doe je al mee aan deze leuke winactie?

9 thoughts on “Make-up look – Urban Decay Naked 3

  1. Mooie draagbare look heb je gemaakt๐Ÿ™‚ Ik vraag me af, is zo’n palette echt z’n geld waard? Vind het zo prijzig hihi

    Like

  2. @Simplynspecial Thanks!๐Ÿ™‚ Nahhh.. het is een hele goede kwaliteit, maar het is wel echt prijzig vind ik. Ik had het geluk dat ik hem won, maar volgens mij zijn er genoeg replica’s te koop die dezelfde kwaliteit hebben!

    Like

  3. Wauw Simone, dit ziet er echt super mooi uit zeg! Ik dacht dat ik niet van roze oogschaduw hield, maar het ziet er ongelofelijk mooi uit bij jou! Deze mooie palette staat nu op mijn wishlistโค

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

