Wishlist – 21ste verjaardag

Ik ben bijna jarig, aankomende dinsdag word ik namelijk 21 jaar. Ik heb er héél veel zin in. Ik vier het elk jaar wel voor familie, maar nu geef ik voor het eerst sinds mijn 16e verjaardag een feestje. Natuurlijk heb ik altijd een wishlist , dus dit is niet specifiek een verjaardagslijstje maar het zijn gewoon spulletjes die ik graag zou willen hebben.

Image and video hosting by TinyPic


Ringen – MelanO – €17,50 per rosé gouden ring (ik wil er maximaal 2) en tussen de €12,00 – €20,00 voor een steentje – verkrijgbaar bij verschillende juweliers en accessoires shops.
Tas – Guts & Gusto – €49,99
Horloge – Guts & Gusto – €49,99
Lush spulletjes. Zoals bath bombs en bubble bars. De karma bubble bar is mijn all time favourite, maar op de foto zie je Amandopondo (€4,75), die me ook erg lekker lijkt.
Sneakers – H&M – €24,99
Lipstick – Faux en Please Me – MAC – €19,50
Kwastenset – Alice&Jo – Real Techniques Nic’s pics – €34,95
Oogschaduw palette – Make-up Revolution via Make-up Revolution – Iconic 2 – €4,99
  Blouse – Guts & Gusto – €34,99 (deze heb ik inmiddels al besteld :-))
Blush –  Make-up Revolution Vivid Baked Blush – Make Love Instead – €3,49
Liphug – Make-up Revolution – You came to me / I am ready – €3,49

Ik weet dat het veel is en ik verwacht ook helemaal niet dat ik alles krijg, maar verlangen naar mooie spulletjes mag altijd toch?

Van mijn vriend krijg ik in ieder geval MelanO ringen, want die mag ik zelf mee uit gaan zoeken! Zo super leuk. Ik denk dat ik ga voor de rosé gouden variant met een mooi steentje en daarbij een aanschuifring óf nog een rosé gouden ring met een ander steentje. Verder denk ik vooral geld krijg voor mijn verjaardag, wat ik natuurlijk ook erg fijn vind. Het grootste deel hiervan wil ik sparen voor de vakantie van mij en mijn vriend of ons appartementje, maar misschien houd ik ook wat geld apart om mezelf te verwennen met één van deze mooie cadeautjes!

Liefs, Simone


PS: doe je al mee aan deze leuke winactie waarbij je shoptegoed kunt winnen te besteden bij  sieraden webshop Dear You?

14 thoughts on “Wishlist – 21ste verjaardag

  1. Wat een mooie wishlist heb je gedaan! De ringen zijn prachtig, Please me van Mac heb ik ook en bevalt super goed! Faux zou ik zelf ook nog graag willen

    Like

  2. Wat een te gekke wishlist! Ik vind de ringen zo mooi! En Mac lipsticks zijn natuurlijk ook altijd welkom.🙂

    Like

  3. Die ringen staan ook al een tijdje op mijn wishlist. Ik heb ze al een keer gehad, maar het diamantje was afgebroken. Stom natuurlijk, maar ze zijn zo leuk!

    Like

  4. Hele leuke wishlist! Ik had nog nooit van die ringen gehoord, en wat zijn ze leuk! Ik denk dat je hele mooie gaat uitkiezen, laat je nog even zien welke je hebt uitgekozen? Ben super benieuwd!

    Like

  5. Mooie wishlist! Melano ringen zijn echt prachtig. Ik heb er zelf ook 2: een zilveren en roségouden. Toch wil ik je wel even zeggen dat de roségouden wel snel gaan verkleuren. Ik kreeg de zilveren van een vriendin (die mij eigenlijk een roségouden wilde geven), maar in de winkel gaven de verkoopsters aan dat die heel snel verkleuren en dat dat zonde zou zijn. Later heb ik zelf een roségouden gekocht, maar ik merk wel dat die minder mooi wordt. Het nichtje van mijn vriend draagt hem ook niet meer, omdat ie helemaal is verkleurd.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

