H&M spring 2015 – Mijn favorieten

Weet je wat heel toevallig is? De H&M catalogus komt al-tijd binnen wanneer ik probeer te studeren, maar niet zo’n goede concentratie is. Die H&M catalogus die is dus echt niet goed van mij want 1) hij leidt me af en 2) hij geeft me onwijze koopdrang. Ik heb ook deze keer weer enorm veel leuke dingen gespot en daar een subtiele selectie in gemaakt. Kijk je mee?

Image and video hosting by TinyPic


Sneakers €24,99 / Tas €39,99 / Cropped trui €9,99 / Sjaal €14,99 / Jasje €49,99 / Top €9,99 / Ketting €4,99 / Top €7,99 / Armbandje €3,99 / Jeans €39,99

Die sneakers, sjaal, top én trui moet ik dus ECHT hebben! Daarnaast heb ik ook nog een heel mooi lingerie setje gezien welke ik heel graag wil hebben. Dinsdag ben ik jarig, dus wellicht bestel ik wat van mijn verjaardagsgeld. Ik denk in ieder geval dat ik me niet kan inhouden!


PS: doe je al mee aan deze leuke winactie waarbij je shoptegoed kunt winnen te besteden bij  sieraden webshop Dear You.

15 thoughts on “H&M spring 2015 – Mijn favorieten

  1. Leuke favorieten heb je. Ik kan niet wachten tot het lente is, de kleding weer wat lichter wordt en de vogeltjes ‘s ochtends eindelijk weer zo lief fluiten.

    Like

  2. oeh, leuke items inderdaad! Ik heb de webshop en catalogus (en winkel) expres vermeden de laatste tijd. Niet goed voor de portomonee en lijdt tot iets te veel SOG haha😀

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

