Mijn week #15 – ziek zijn, badderen en back to healthy

 

Image and video hosting by TinyPic
Het was geen hele bijzondere week. Ik moest heel veel doen maar ik kreeg niet zoveel werk verzet omdat ik me niet fit voelde. Daarvan baalde ik dan weer. Gelukkig werd het aan het eind van de week beter en nadat ik even écht ziek was (inclusief koorts, veel hoofdpijn, verkoudheid en misselijk zijn) , werd het veel beter. Ik heb natuurlijk weer foto’s gemaakt en deel die graag met jullie. Lees snel verder🙂

Vandaag is trouwens ook de laatste dag dat je mee kunt doen aan de winactie om shoptegoed te winnen dat je kan besteden bij de sieraden webshop Dear You! Doe jij al mee?

Image and video hosting by TinyPic
– Back to healthy! Ik begon de week met een flesje water, een appel en een banaan.
– Mijn look op dinsdag. Hier ben ik al witjes, vind ik zelf.
– Weer op mijn kamertje in Tilburg. Kaarsjes, thee én natuurlijk mijn proef scriptie. Zoveel stress.
– Ook weer hardlopen! Afgelopen week ben ik netjes twee keer geweest.

Image and video hosting by TinyPic
– Ik testte deze nieuwe productjes voor het eerst. Allebei een heerlijke vanillegeur en heerlijk verzachtend.
– Ik ben bijna jarig! Nu je dit leest zelfs morgen al!
– Ik vond op de blog van Milou (lifestylelou.com) een super leuke achtergrond die ik instelde op mijn mobiel. Glitters!
– Vond dit plaatje ergens op internet, ZULKE mooie bloemen.

Image and video hosting by TinyPic– Ik maakte deze jummie salade en ik at er nog een stukje gebakken kip bij.
– Make-upjes. Naked 3 van Urban Decay, blending brush van de DM, blush van Miss Sporty, Lipstick van Essence en highlighter van MAC.
– Mijn nieuwe blouse van Guts&Gusto, met snake print. Vind hem zo leuk.
– Ik ging heeerlijk in bad met Christmas Eve van Lush. Ik deed 1/3 in het bad en had echt enorm veel schuim.
Image and video hosting by TinyPic
– Mijn favo deo, waar ik afgelopen week een review over schreef.
– Ondanks dat ik me niet lekker voelde maakte ik me toch op, dan voel ik me altijd een tikkie beter. Ik droeg sinds lange tijd weer mijn Yves Saint Laurent blush en heb hem weer herontdekt!
– Ook trok ik mijn favo outfit van dit moment uit de kast. Mijn donkergrijze skinny is van Pull & Bear, mijn laarsjes van Guts&Gusto, top en vestje van Zara.
– Heerlijk cheaten toen ik me weer beter voelde. Na een weekje heel gezond doen een lekker schaaltje doritos en een flesje Jillz. Jum!

Hele fijne week allemaal!
Veel liefs, Simone

13 thoughts on “Mijn week #15 – ziek zijn, badderen en back to healthy

  1. Fijn dat je weer opgeknapt bent! Lijkt wel of iedereen ziek wordt op moment, wat dus ook wel begrijpelijk is🙂 Ik wens je een fijne week!

    Like

  2. Fijn overzicht, leuk om te lezen! In mijn nieuwe huis heb ik een bad en ik kan niet wachten om daar in te gaan. Zo fijn lekker ontspannen in het warme water! Je bent nu bijna jarig dus, alvast gefeliciteerd!

    Like

  3. Ziet er toch een vrij aardige week uit, ondanks het feit dat je ziek was. Hoop dat je al terug de oude bent want ziek zijn is niet fijn. Oh en het rijmt nog ook😀 Die achtergrond ga ik ook eens opzoeken want die is echt super. Happy B-day morgen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

