The Instagram Tag

Ik ben voor de eerste keer getagd en dat vind ik echt super leuk! Lieve Joyce van Pretty Brilliant tagde mij voor de Instagram tag en jullie weten allemaal dat ik gek ben op Instagram, dus I’m in! Ik heb op dit moment 1100+ foto’s geplaatst vanaf 16 augustus 2012, dat zegt genoeg denk ik🙂. Ik ben nog lang niet uitgekeken op Instagram, ik vind het zelfs steeds leuker en leuker worden. Instagram is super actief op dit moment en mijn feed wordt de hele dag gevuld met de leukste en mooiste foto’s. Mocht je mij willen volgen, dan mag dat natuurlijk! Ik vind het zelfs heel erg leuk.

Deze tag is officieël van Daniëlle van Culturalize.nl, mocht je de tag overnemen, noem haar dan even!

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?

Mijn nieuwe blouse! Ik bestelde hem bij Guts&Gusto, waar ik laatst ook mijn nieuwe laarsjes kocht. Ik ben er ontzettend blij mee! Ik ga hem dragen op mijn verjaardag met een zwarte skinny en zwarte enkellaarsjes met hak. Ik lig op de dag dat ik dit typ ziek op de bank en ik werd dus blij verrast toen de postbode al met mijn blouseje op de stoep stond, ik had hem namelijk de dag ervoor pas besteld.

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT

Stiekem is dat niet helemaal deze, maar dit is wel de eerste die niet helemaal pixel-achtig is geworden. Dit is ongeveer mijn vijfde foto en ik plaatste hem in augustus 2012. Ik ging een dagje met familie naar het strand in Westkapelle en daarna naar Domburg. Dit doen we elk jaar wel een keer en het was ook deze keer heerlijk weer.

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?
Image and video hosting by TinyPic
Mmm, dat vind ik een super lastige. Ik heb leuke dingen gedaan de afgelopen jaren dus ik kon er niet één kiezen.
– Samen met mijn vriend in Disneyland Parijs, eind 2013!
– Lekker met een vriendinnetje op het terras, ook ergens 2013.
– Op vakantie in Turkije met mijn vriend, zomer 2014.
– Samen op vakantie in Griekenland, Kreta, zomer 2013. Vind deze foto nog steeds heel mooi!
– Kos 2013, samen met mijn vriendinnetjes!
– Carnaval 2014, samen met mijn huisgenootjes.
– Londen 2014, samen met mijn klasgenootjes van de minor Engels
– In Antwerpen, lekker eten bij Wagamama, eind 2014.
– Samen met mijn nicht bij de Gooische vrouwen bingo met mijn tante en moeder, was super gezellig! Dit was ook ergens in 2014.

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?

Samen met mijn lieve vriend in Kreta. Dit was onze eerste vakantie dat we echt met zijn tweetjes waren en het was ZO leuk. Echt de leukste vakantie ooit, tot nu toe dan, denk ik.

Wat is het állerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?
Image and video hosting by TinyPic
Ook hier kon ik echt niet kiezen! Het was al heel moeilijk om deze kleine selectie te maken haha.
– Banaan/ei/havermout pannenkoekjes met aardbeien en mango
– Hotelontbijtje in het hotel in Antwerpen tijdens ons weekendje weg
– SUSHI! Deze keer ging ik afhalen met vriendinnetje Isabelle, bij Sumo geloof ik. Super lekker.
– De allerlekkerste taart van 2014 is echt deze red velvet cake van de Drie Graefjes in Amsterdam.

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?

Dat is deze! Ik had net geshopt bij DM uin Duitsland en maakte even een foto van mijn aankoopjes. Deze foto heeft 58 likes gekregen.

Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?
Ik heb eigenlijk helemaal geen foto van dieren geplaatst. We hebben thuis geen huisdieren meer, dus vandaar.

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?
Valencia en Amaro. Deze geven zo’n gezellig sfeertje! Soms speel ik ook een beetje met het contrast en af en toe maak ik een collage met de app: PhotoCollage. Verder bewerk ze eigenlijk nooit.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?
Dat is #healthy, in de zomer postte ik heel vaak foto’s met deze hashtag.

Bij een tag hoort natuurlijk ook het taggen van andere bloggers, wat ik maar al te graag doe! Dus bij deze Nina (simplynspecial), Maaike (xmmke) en Romy (styled by romy), ik zou het heel leuk vinden als jullie ook mee doen!

Liefs, Simone

18 thoughts on “The Instagram Tag

  1. Yeeey, ik ben getagd! Haha, super leuk! Natuurlijk doe ik mee, ik vond deze tag al heel erg leuk om te zien bij andere bloggers. Valencia gebruik ik ook heel vaak om mijn foto’s mee te bewerken! Maar Amaro dan weer niet ;p

    Like

  2. Wat ontzettend leuk dat je The Instagram Tag hebt ingevuld die ik heb bedacht! Toen ik de tag op 13 december 2014 bedacht (http://culturalize.nl/2014/12/instagram-tag/), had ik niet verwacht dat het zo’n succes zou worden.

    Eén van de regels die ik bij de tag bedacht, was dat bloggers die de tag overnamen Culturalize.nl zouden linken (wel zo fair vind ik), ergens is dit helaas misgegaan. Ik zou je daarom willen vragen alsnog een link naar mijn blog toe te voegen in jouw artikel. Dan zet ik jouw blog weer bij de lijst op mijn blog (http://culturalize.nl/2014/12/leuke-bloggers-die-instagram-tag-invulden/).

    Natuurlijk is het ook erg fijn als je dit deelt met de bloggers die jij weer hebt getagd.

    Laat je van je horen? Dankjewel!

    Liefs Danielle

    Like

  3. @Danielle Hi Daniëlle, dat wist ik inderdaad niet. Op géén van de blogs waar ik de tag voorbij zag komen werd je naam genoemd dus ik had het niet echt kunnen weten. Goed dat je het vraagt, ga het meteen aanpassen. (Je bericht kwam trouwens bij spam terecht, wat waarschijnlijk bij meer bloggers gebeurd doordat je meer dan twee links in je reactie hebt staat)

    Like

  4. Pingback: Over leuke bloggers die The Instagram Tag invulden

Laat je een reactie achter? :-)

