eBay – tips & vondsten

Image and video hosting by TinyPic

Ik vind het af en toe lekker om op eBay rond te surfen zonder concreet doel. Zo kom je de leukste dingen tegen voor kleine prijsjes. Ik heb nu een aantal leuke dingen gevonden die ik graag met jullie wil delen!

Ik heb er geen verkoper/link bij gezet omdat veilingen / buy now verkopen soms gauw aflopen, maar daarna wel weer opnieuw worden aangeboden. Wanneer je zoekt op de zoektermen vind je ze gegarandeerd.

Tips
– Ga naar http://www.ebay.com in plaats van naar http://www.ebay.nl, hier vind je meer!
– Zoek altijd op wereldwijd, ook zo vind je veel meer en goedkopere items.
– Zoek op laagste kosten+verzendkosten
– Zoek op Buy Now, vooral als je net als ik geen zin hebt in bieden en wachten.
– Let altijd op de feedback die de verkoper heeft gehad boven de 98% weet je dat je goed zit.

Vondsten


Deze look a like EcoTools kwastjes lijken me erg handig voor mee op reis, of voor bij mijn vriend thuis bijvoorbeeld. Je kunt ze vinden wanneer je zoekt op: 4 psc bamboo ecotools. Dit setje koop je voor zo’n €3,00 inclusief verzendkosten.

1Pair-New-Fashion-Celebrity-Runway-Double-Pearl-Bead-Plug-Earrings-Ear-Studs-Pin
De double dots (knock offs van Dior!)  zijn ook volop vertegenwoordigd op eBay. Je vind ze wanneer je zoekt op Doube Pearls voor ongeveer 1,20 inclusief verzendkosten.

UTILITY-Luxury-Crystal-Resin-Flower-Long-Statement-Dangle-Earring-Stud-CA-EF
Ook de statement earrings zijn volop te vinden! Deze heb ik zelf ook al eens besteld en ze zijn prachtig. Je vind ze wanneer je zoekt op crystal statement earrings. Deze koop je voor ongeveer €1,50 inclusief verzendkosten.


Dunne, korte kettinkjes met mooie kleine hangertjes. Ze zijn allemaal te vinden wanneer je zoekt op wishbone necklace. Ze kosten maar €1,00 inclusief verzendkosten.


Ook de fake beautyblender kan niet ontbreken op eBay. Deze koop je voor zo’n €1,20 inclusief verzendkosten wanneer je zoekt op beautyblender. Heel handig om ze eens te testen.

1-2-3M-Practical-Flat-Noodle-Micro-USB-Data-Charger-Cable-for-Samsung-Galaxy-HTC
Een roze smartphone oplader (het kabeltje in ieder geval) van 1, 2 of 3 meter lang! Ideaal om zo vanuit je bed of de bank je smartphone te kunnen gebruiken. Je zoekt op Micro USB charger cable, en betaald zo’n €1,20 inclusief verzenden.

700ML-Fruit-Infusing-Infuser-Water-Bottle-Health-Sports-Lemon-Juice-Make-Bottle
Waterfles waar je fruit  en/of kruiden in kunt doen, zodat er een lekker smaakje aan komt. Deze fles koop je voor zo’n €5,00 inclusief verzendkosten wanneer je zoekt op fruit infusing water bottle.

19 thoughts on “eBay – tips & vondsten

  1. Leuke tips, ik ben zelf ook echt Ebay-verslaafd! De Bamboo kwasten heb ik ooit gekocht als cadeautje voor een vriendin, en de usb oplader heb ik zelf ooit gehad🙂 Eigenlijk komen zo’n beetje al mijn gadgets en beautytools van ebay haha.

    Like

  2. Die dunne kettinkjes met een kleine hangers eraan zien er tof uit zeg, ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien. Zo’n waterfles lijkt me voor de zomer ook ideaal, dankjewel voor de tip!

    Like

  3. Pingback: Ebay vondsten! |

Laat je een reactie achter? :-)

